درخشش گیلانی‌ها در مسابقه عکاسی «من کجای این سرزمین هستم»

به گزارش رکنا از رشت، فراخوان این مسابقه کشوری، زمستان سال 1400 از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان انتشار‌یافت وگروه‌های سنی ۱۲+ (نونگاه)، ۱5+  (نوجوان) 19 تا 22 سال (اعضای ارشد) و بزرگ‌سال (اولیای تربیتی، مربیان و پژوهش‌گران)، از مخاطبان این مسابقه محسوب می‌شدند.

براین اساس، 112 اثر از گیلان نیز به دبیرخانه این مسابقه هنری در کانون استان سیستان و بلوچستان ارسال‌شد و گروه‌ داوری متشکل از: علیرضا کریمی صارمی، رییس هیات داوران، مامک یحیی‌پور، رییس گروه هنرهای تجسمی و حوری داودی، مدرس انجمن عکاسان سیستان و بلوچستان، از میان ۱۴۰۰  اثر ارسالی، ۱۳ اثر را برگزیده و ۲۲ اثر را شایسته‌ی تقدیر اعلام‌کرد.

برهمین اساس نیز  «عباس عسکر‌زاده» از بخش اسالم، عنوان برگزیده گروه سنی بزرگ‌سال را به خود اختصاص‌داد و عنوان شایسته تقدیر گروه‌های سنی 12+ (نونگاه) و ۱5+ (نوجوان) به‌ترتیب به «پرنیان قربانی»  و«ابوالفضل جعفریان» از شهرستان تالش رسید.

IMG-20220524-WA0009

گفتنی‌است، آیین اعلام برگزیدگان فراخوان عکاسی «من کجای این سرزمین هستم» 1 خرداد 1401 با حضور جمعی از مسئولان، کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها در سالن سینمای اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان  برگزارشد.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 783895 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟