کودکان گیلانی« نقش‌فجر» زدند

به گزارش رکنا از رشت، ایستگاه نقاشی «نقش‌فجر» در دومین روز از چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور کودکان و خانواده‌ها در پیاده‌راه فرهنگی شهر رشت برپا‌شد.

همراهی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، صدا و سیمای مرکز گیلان و ساز‌مان فرهنگی‌اجتماعی‌ورزشی شهرداری رشت که در قالب همکاری‌های مشترک اعضای کمیته کودک و نوجوانان ستاد بزرگ‌داشت دهه فجراستان صورت‌گرفت، از شاخصه این ویژه‌برنامه‌بود.

طی برپایی ایستگاه نقاشی«نقش‌فجر» که عصر روز چهارشنبه، 13 بهمن 1400 انجام‌گرفت، مربیان کانون ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر به حاضران، از رویداد‌های برجسته انقلاب اسلامی برای کودکان صحبت‌کردند و به هدایت آنان در جهت ارایه آثار پرداختند.

هم‌خوانی سرود پرچم، مصاحبه کودکان و خانواده‌ها با خبرنگاران صدا و سیمای مرکز گیلان با محوریت «پرچم مقدس‌جمهوری‌اسلامی» و «قهرمان‌من»، از دیگر برنامه‌های این روز بود و درپایان نیز از سوی سید‌جلیل‌میرعظیمی، سرپرست کانون استان گیلان و مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان وهم‌چنین، یاسر محجوب، رئیس سازمان فرهنگی‌‌اجتماعی‌‌ورزشی شهرداری رشت جوایزی به شرکت‌کنندگان اهدا‌شد.

شایان‌ذکر‌است، این حرکت فرهنگی‌هنری در برنامه‌های «گُل‌محله» و «خانه‌مهر» شبکه استانی باران در معرض‌دید عموم قرار‌ می‌گیرد.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 769604 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟