اجرای هر طرحی بدون شک با  چالش‌هایی روبرو است

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، محمد قاسمی در جلسه کارگروه مشترک تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان اظهار داشت: برای بهبود اوضاع قوت غالب مردم کارهای بسیاری صورت گرفته و این روند باید در برخی نقاط مانند جنوب شهر قزوین تقویت شود. 
وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای تامین سوخت و نان مسافران و گردشگران به استان قزوین باید اتخاذ شود چرا که در آینده نزدیک و با آغاز تعطیلات با حجمی از مسافران در تابستان روبرو خواهیم بود. 
به گفته دادستان قزوین اگر متخلفی به دستگاه و تعزیرات معرفی می‌شود باید پرونده به نحو مطلوب پیگیری و برخوردهای قانونی به موقع صورت پذیرد.

قاسمی خاطر نشان کرد: ویژگی خاص طرح اصلاح نظام مردمی کردن هدفمندسازی یارانه‌ها این است که مردم نیازمند از یارانه برخوردار شده و کسانی که از تمکن مالی برخوردارند، کمتر از آن برخوردار شدند. 
دادستان عمومی و انقلاب قزوین یادآور شد: از همراهی عموم مردم و دستگاه‌ها تشکر می‌کنیم که با کمترین آسیب توانستیم از این مرحله گذر عبور کنیم.
 وی تصریح کرد:فروشندگان با اجرای اصلح نظام مردمی کردن هدفمند یارانه ها حق هیچگونه تخطی و سوء استفاده از عرضه و فروش کالاها را ندارند.

 

کدخبر: 780691 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟