استاندار قزوین:ارزش و اخلاق دو عنصر پیروزی انقلاب بود

استاندار قزوین گفت: ارزش و اخلاق عنصر مهمی است که مردم را پای انقلاب اسلامی آورد و همه را در کنار امام قرار داد و موجب پیروزی انقلاب شد

به گزارش خبرنگار ما.هدایت اله جمالی پور در مراسم زنگ انقلاب که در دبیرستان شاهد بهشتیان قزوین برگزار شد گفت: امروز مهم‌ترین رسالت ما صیانت از ارزشهای اسلامی و انقلابی است و این مهم باید مورد توجه جدی آحاد جامعه و مسوولان قرار بگیرد.

وی افزود: مردم از روز آغاز نهضت امام خمینی (ره) تا امروز تلاش کرده اند و انقلاب را به این مرحله رساندند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ارزش و اخلاق عنصر مهمی است که مردم را پای انقلاب اسلامی آورد و همه را در کنار امام قرار داد و موجب پیروزی انقلاب شد.

جمالی پور افزود: شهدا نیز  برای این دو عنصر رفتند و در وصیت نامه آنان نیز توصیه همه ما به اخلاق مداری و توجه به ارزش‌های بنیادی ارزشهای دین و ارزشهای اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

وی بیان کرد:در دوران دفاع مقدس نیز حاکم شدن ارزش ها باعث شد ما مقابل دشمنی که از جانب غرب و شرق حمایت می شد، بایستیم و پیروز شویم.

استاندار قزوین تصریح کرد : تا زمانی که در جامعه‌ای ارزش‌های عمومی و اجتماعی قوام بخش و اخلاق معرفتی حاکم باشد کشور موفق است و دشمن این را می‌داند.

جمالی‌پور افزود: ما نباید اجازه دهیم بچه های انقلاب به سوی دشمن بروند و مقابل انقلاب بایستند تا ما به قدرت برسیم، امروز نیاز داریم در پنجمین دهه انقلاب در برخی روش ها بازنگری کنیم تا همچنان پاسدار خوبی برای انقلاب و آرمان های امام و شهدا باشیم.

وی اظهار داشت: دشمن به دنبال زدن ستون اصلی انقلاب است ما باید حواسمان باشد که صحبتهای ما خوراک تبلیغاتی دشمن نشود و مردم را تهی کند، مسئولی که صحبت میکند باید بداند این کلام چه منافعی برای کشور و چه منافعی برای دشمن دارد.

استاندار قزوین گفت: امام راحل با پشتوانه ارزش و اخلاق در مقابل دشمنان ایستاد و از آن روز دشمن متوجه شد تا زمانی که اخلاق و ارزش در کشور هست نمی‌تواند با ایران مقابله کند بنابراین بنیان خانواده را هدف گرفت.

جمالی‌پور گفت : دشمن بعد از این که احساس کرد در حوزه خانواده موفق شده است مسوولان را مورد هدف قرار داد و باید بررسی کنیم امروز جایگاه اخلاق و ارزش در بین مسئولین کجاست، دغدغه و نگرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همین است و باید اذعان کرد تا اخلاق و ارزش باشد انقلاب اسلامی قوی است و کسی نمی‌تواند تعرض کند.

استاندار قزوین خاطر نشان کرد: نباید اجازه دهیم مقام و صندلی جایگزین ارزش‌ها شود در این صورت انسان از معرفت خالی می‌شود.

جمالی پور تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم نیز بر برگشت به اخلاق و ارزشها تاکید دارند چرا که وقتی این دو عنصر وجود داشته باشد خدمتگزاری به مردم اصل می‌شود.

وی گفت: مردم عملکرد همه مسوولان را نگاه میکنند و صداقت انان را می‌سنجند و  این که چه میزان مسوول چقدر منافع سیاسی و حزبی را مورد توجه قرار می‌دهد و چقدر به اخلاق پایبند است را مورد توجه قرار می‌دهند.

جمالی پور در پایان  اضافه کرد: باید در عمل نشان دهیم که ما خدمتگزار صدیق مردم هستیم و اخلاق و ارزش برای ما مهم است.

قزوین رکنا سمانه مافی

کدخبر: 656723 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟