کشف انباری با بیش از ٧٧ تُن برنج احتکار شده در نیشابور

به گزارش خبرنگار رکنا، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح ضربتی مقابله با احتکار کالا و وسایل ضروری و کسب اطلاعاتی مبنی بر احتکار کالاهای اساسی و مصرفی توسط فردی سودجود در حاشیه شهر نیشابور، دستورات لازم برای بررسی سریع موضوع صادر شد.

وی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۴ رحمت با اشراف اطلاعاتی انبار مورد نظر را شناسایی و با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی و پلیس اقتصادی و با همراهی ماموران اداره صمت وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی نیشابور خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در این عملیات پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این مکان ۷۶ تُن و ۲۶۰ کیلوگرم انواع برنج خارجی و یک تُن و ۲۰۰ کیلوگرم برنج ایرانی احتکار شده را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۲۷ میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: عملیات گسترده مقابله با قاچاق کالا و وسایل مورد نیاز با جدیت و قاطعیت در دستور کار پلیس نیشابور قرار دارد.

سرهنگ حسینعلی زاده در پایان گفت: از شهروندان انتظار داریم در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی مبنی بر احتکار و نگهداری با توزیع کالا و وسایل خارج از شبکه توزیع مراتب را به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کدخبر: 779683 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟