افزایش 57 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی قم

 به گزارش رکنا از قم، سردار "بهادر اسماعیلی" با اشاره به تعطیلات هفته گذشته و حجم تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان، از افزایش 57 درصدی تردد خودروها در 4 روز پایان هفته گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

وی با بیان اینکه در مدت مذکور تصادفات جرحی 2 فقره افزایش داشته است، افزود: بحمدالله امسال نیز همانند سال گذشته تصادف فوتی نداشتیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در سال گذشته یک میلیون و 18 هزار و 415 دستگاه خودرو و امسال 2 میلیون و 346 هزار و 122 دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی استان تردد داشتند که از این تعداد 2 میلیون و 106 هزار و 391 دستگاه خودرو سواری و 239 هزار و 731 دستگاه خودرو سنگین تردد داشته اند.

سردار اسماعیلی، در ادامه به آمار تخلفات رانندگی نیز اشاره کرد و افزود: بیشترین تخلفات در محورهای مواصلاتی استان شامل سبقت غیرمجاز با 96 درصد، نبستن کمربند ایمنی با 23 درصد، انحراف به چپ با 43 درصد و سرعت غیرمجاز با 5 درصد بوده که اعمال قانون صورت گرفته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به آماده باش 100 درصدی کارکنان پلیس راه استان در مدت مذکور، گفت: با تلاش های صورت گرفته ترافیک نسبتاً روانی داشتیم و انسداد مسیر و مشکل ترافیکی و همچنین محدودیت تردد نیز اعمال نشد که جا دارد از همکاری رانندگان قدردانی کنم.

نظری/ قم

 

کدخبر: 778033 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟