هدف اصلی برگزاری المپیاد ورزشی وکلای مدافع، تقویت اتحاد و انسجام وکلای دادگستری در حفظ استقلال کانون هاست.
به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، ابتدا سیدمحمد حسینی ضمن تبیین هجمه های این روزهای سخت بر نهاد وکالت و‌ تصویب طرح‌ها و لوایحی که همه «استقلال» این نهاد را نشانه گرفته است ؛ یادآور شد که المپیادهای ورزشی می تواند پیام آور پویایی ، استقلال و اتحاد وکلا و کانوهای سراسر کشور باشد .
سید محمد حسینی ضمن تقدیر از سرپرستان، مربیان و بازیکنان تیم های ورزشی کانون قزوین و تاکید بر اخلاق به عنوان جلوه اصلی این المپیاد ، برای تک تک اعضای تیمها آرزوی سربلندی و موفقیت و اعتلای کانون وکلای قروین در این دوره از مسابقات نمود.

در ادامه امیر کاتبی ؛ نائب رییس کانون وکلای قزوین با تاکید بر اهمیت ورزش برای پرورش روحی و جسمی ، برای کادر فنی و بازیکنان تیمهای حاضر در این المپیاد آرزوی تندرستی و توفیق نمود.

محمد نسخه چی ، عضو هیات مدیره به عنوان دیگر سخنران این مراسم بر لزوم اهتمام جدی و توجه به امر ورزش در میان وکلا تاکید و خاطرنشان کرد این المپیادها ، کانونی برای رشد و تعالی فکری و جسمی فردی وکلا و مرجعی برای ظهور و بروز استعدادها و حفظ استقلال کانونهای سراسر کشور خواهد بود .

در ادامه مدیران ، مربیان و بازیکنان تیمهای ورزشی به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند.

لازم به توضیح است کانون وکلای قزوین در قالب ۴ تیم والیبال آقایان و بانوان ،  فوتسال و تنیس روی میز  در این مسابقات که به مدت ۴ روز و از یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در کمپ ورزشی مجتمع آهوان استان گیلان برگزار خواهد شد ؛ حضور می یابد

 

 

کدخبر: 777911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟