برگزاری رزمایش مدیریت مصرف برق با همکاری سازمان بسیج مستضعفین

به گزارش خبرنگار رکنا در شهرکرد؛مهندس مجید فرهزاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری در تشریح این مانور گفت : رزمایش مشترکی بین سازمان بسیج استان وشرکت توزیع نیروی برق با عنوان طرح شهید عباسپور همزمان با سراسر کشور با هدف پایش و مدیریت مصرف برق در استان در حال انجام است. 

وی در ادامه افزود طی این رزمایش از تعداد 137 مرکز اداری ، بانک ها و سازمانها در سطح استان بازید بعمل آمده است و مصرف برق این مراکز پایش گردیده و ضمن تذکر به مراکز پرمصرف ، برق 12 مرکز پرمصرف نیز بعلت عدم کاهش مصرف قطع گردیده است. 

مجیدی در ادامه افزود : طبق پیش بینی های که قبلا انجام داده بودیم ، گرمای هوا در هفته اول مرداد ماه افزایش پیدا کرد و به تناوب آن شاهد افزایش مصرف برق بودیم که در این شرایط سخت در حال تامین برق مشترکین هستیم و از همه مردم عزیز استان که در تامین این انرژی حیاتی با خادمان خود در صنعت برق همکاری می کنند تشکر وقدر دانی می نماییم. 

سرهنگ مرادی ، جانشین فرماندهی سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان نیز در این رزمایش گفت با توجه به تفاهم نامه همکاری وزارت نیرو و سازمان بسیج مستضعفین ، رزمایش مدیریت مصرف برق با محوریت مصارف ادارات ، صنوف ، کسبه و جلب مشارکت مشترکان خانگی در حال انجام است و طی گشت های شبانه؛ بازرسی روشنایی پارک ها ، پاساژ ها و... در دستور کار قرار گرفته و همچنین طی جلسات متعدد با اقشار مختلف بسیج و استفاده از ظرفیت های مختلف رسانه ای و... نسبت به اشاعه فرهنگ ضرورت مدیریت مصرف برق اقدام شده است. 

گفتنی است طی این رزمایش مولدهای خود تامین ادارات نیز با هدف کاهش پیک بار وارد مدار گردید.

مصیبی دهکردی/ شهرکرد 

کدخبر: 708920 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟