پیکر بی‌جان فرد گمشده در ارتفاعات چرام پیدا شد

 به گزارش رکنا از یاسوج، امان اله جهانبین  گفت: ساعت۲۲ شب گذشته با تماس تلفنی مردمی با مرکز (Eoc) مرکز پاسخگویی به نیازهای امدادی اضطراری و ندای امداد کشیک امدادونجات (۱۱۲) اطلاع داده شد. 

وی بیان کرد: با پیگیری امام جمعه چرام و مسئولین شهرستانی مبنی بر مفقود شدن فردی ۵۱ساله در ارتفاعات صعب‌العبور کوه ساورز این شهرستان بلافاصله یک تیم امداد و نجات از پایگاه امداد نجات شهید تقی نژاد (جوخانه) جمعیت هلال احمر شهرستان چرام به محل اعزام شد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تا صبح گاه امروز شنبه ۱۰ اردیبهشت عملیات جستجو ادامه داشت، تصریح کرد: صبح امروز نیز چهار تیم ۴نفره از جمعیت هلال احمر چرام ویک تیم ۵ نفره امدادونجات کوهستان از جمعیت هلال احمر کهگیلویه به منطقه اعزام شدند و با تقسیم‌بندی بخش‌های مختلف ارتفاعات مشرف به شهر چرام و منطقه امامزاده علی سادات، عملیات جستجو را به صورت گسترده ادامه دادند. 

جهانبین عنوان کرد: بنا به ضرورت و با همکاری مقامات نیروی انتظامی منطقه، گوشی فرد مذکور ردیابی شد و در محلی به نام موروک و نزدیک به روستای دلی خلیفه‌ای در دامنه کوه ساورز پیکر بی‌جان فرد گمشده کشف شد و به وسیله برانکارد و تخته نجات به پایین ارتفاعات حمل و جهت انتقال به سردخانه به نیروهای شهرداری تحویل گردید. 

وی گفت: ساعت ۱۷ و ۱۷ دقیقه بعد از ظهر امروز پایان عملیات اعلام شد. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت: این فرد ۵۱ساله فوت شده اهل دهدشت بوده و به دلیل افت فشار و توان جسمی از پا افتاده و به علت سرما زدگی و برودت هوا جان سپرده است.

کدخبر: 775953 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟