قرارداد جدید بیمه تکمیلی درمان ایثارگران منعقد می‌شود

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به بیمه تکمیلی درمان ایثارگران گفت: مهلت قرارداد این بیمه با بنیاد، سی‌ام آبان ماه سال گذشته به اتمام رسیده بود که طی هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه قرارداد فوق به مدت 6 ماه تا دوم اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد ولی همچنان این بیمه تداوم دارد.

وی افزود: اکنون بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی درمان ایثارگران در شرف انجام مناقصه است که تا 10 روز دیگر برنده مناقصه مشخص خواهد شد و قراداد جدید منعقد می‌شود.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به سفرهای استانی ریاست‌جمهوری گفت: رفع مشکلات اشتغال و مسکن جامعه ایثارگران از مهمترین سیاست‌های دولت در این سفرها است.

این مقام مسئول افزود: در این سفرها 5 درصد از اعتبارات مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به استان‌ها مختص ایثارگران در حوزه مسکن و 10 درصد در حوزه اشتغال تعیین شده است.

عباسپور به سفر ریاست‌جمهوری به قزوین اشاره کرد و گفت: در استان قزوین ایثارگرانی که به ما مراجعه کردند بیشتر آنها مشکل مسکن و اشتغال داشتند که درخواست‌های آنها ثبت شده و امیدواریم رفع مشکلات این عزیزان از بزرگترین دستاوردهای سفر استانی باشد.

وی استخدام ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی، پرداخت وام‌های اشتغالزایی و اشتغال ایثارگران در بخش‌های خصوصی را از مهمترین راهکارهای رفع مشکلات اشتغال این قشر معظم عنوان کرد.

همچنین معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: پرداخت وام خرید و ساخت مسکن، واگذاری زمین و دادن درصدی از مسکن‌هایی که توسط دولت ساخته می‌شود، از جمله راهکارهای رفع مشکلات مسکن ایثارگران است.

عباسپور سفر استانی ریاست‌جمهوری به قزوین را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مسئولان بنیاد استان قزوین اشرافیت کامل به همه مسایل مختلف جامعه ایثارگران داشتند و در جهت پیگیری و رفع مشکلات ایثارگران پای کار بودند که امیدوارم بزودی شاهد رفع همه آنها باشیم

 

کدخبر: 775428 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟