روز قدس عامل تقویت وحدت و همدلی است

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، مهدی اعلایی روز جمعه در حاشیه مراسم روز جهانی قدس افزود: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را از چند منظر می‌توان مورد بررسی قرار داد، یکی اینکه حمایت و پشتیبانی از مبارزین و مردم مظلوم فلسطین است که دلگرمی پیدا می‌کنند و ملت‌های جهان اسلام پشتیبان راهکار مقاومت در فلسطین هستند.

وی گفت: ملت مظلوم فلسطین با این دلگرمی که جهان اسلام پشتیبان آنان است به مقاومت و مبارزه خود ادامه می‌دهد و روز قدس، روز اسلام و وحدت و همبستگی جهان اسلام است که در مقابله با نظام سلطه این وحدت و همدلی کار خود را به خوبی پیش خواهد برد و از تفرقه‌ای که استکبار جهانی می‌خواهد در صفوف مسلمین ایجاد کند، جلوگیری می‌کند.

وی افزود: در کشور فلسطین هم دو راهکار یکی راهکار سازش و دیگری راهکار مقاومت وجود داشته و الان مردم و گروه‌های مختلف فلسطینی به این اجماع رسیده‌اند که راهکار سازش پاسخگو نیست زیرا با راهکار سازش به جایی نرسیده‌اند و شاهد پیشروی و جنایات بیشتر رژیم صهیونیستی هستند.

اعلایی گفت: ثابت شده در مساله فلسطین راهکار مقاومت پاسخگو است و مردم در فلسطین و جهان اسلام راهکار مقاومت را در پیش گرفته‌اند بنابراین روز قدس محدود به یک جغرافیا نیست و متعلق به امت اسلام است.

 

 

کدخبر: 775420 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟