جلسه شورای اداری شهرستان هشترود به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار شد

فرماندار هشترودادامه داد: ۶۰برنامه فرهنگی ،هنری،وهمچنین ده ها  طرح وپروژه   در طول این دهه مبارک در شهرستان هشترود به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار هشترود از کلیه رؤسای ادارات خواست که در مراسمات حتما شرکت کرده واز فرستادن نماینده ویا معاونت خود جدا پرهیز نمایند.

توری تاکید کرد: گاز وبرق وآب هیچ یک از ادارات وگارگاهها به علت بدهی قطع نخواهد شد ولی  مسئولین نیز حتما در مصرف برق ،گاز وآب ،صرفه جویی نمایند.

علیرضا توری از رؤسای ادارات خواست که از خودروهای اداری در غیر وقت اداری جدا خودداری نمایند .

فرماندار هشترود متذکرشد:درصورت مشاهده توسط نیروهای انتظامی جلوگیری خواهد شد.واز اصحاب رسانه نیز می خواهم که در صورت مشاهده چنین اتفاقی حتما بنده را در جریان بگذارند .

علیرضا توری از کلیه مسئولین ادارات خواست که با ارباب رجوع با روی باز برخورد کنند وبه هیچ بهانه ای فردی را از اداره خود بیرون نکنند.وتا می توانند راهنمایی کنند تا مشکل مردم حل وفصل گردد‌.

پیشرفت جامعه در گرو ایجاد وحدت میان مردم و مسئولان

امام جمعه هشترود نیز در این جلسه  گفت: توسعه و پیشرفت جامعه با ایجاد وحدت میان مردم و مسئولان محقق خواهد شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاج حسن جعفریان ادامه داد:

برای مرتفع ساختن مشکلات و رسیدن به پیشرفت کشور باید اتحاد و همدلی میان مسوولان و مردم تقویت شود.

امام جمعه هشترود  با تاکید بر اینکه جنگ اقتصادی مهمی را پیش رو داریم, بیان کرد: مردم باید آماده باشند و همراه و همدل مسئولان حرکت کنند, همچنین مسئولان نیز باید اقداماتی در راستای تحقق رفاه مردم انجام دهند.

امام جمعه هشترود در ادامه به پشتکار واراده فرماندار جدید نیز اشاره کرد وگفت:

 از مردم و وفاداران به نظام ایران اسلامی  خواهشمند است که همراه و همدل حکومت و دولت انقلابی  فعالیت کنند؛ مسئولین باید تمام تلاش خود را برای رسیدگی به مطالبات و رفع نیازهای مردم داشته باشند.

 

حجت االاسلام والمسلمین حاج حسن جعفریان تاکید کرد:با  توجه به  آغاز دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی گفت: مسئولان و مدیران اجرایی در حوزه های مختلف باید با جدیت به بیان خدمات بی شمار نظام در ابعاد وسیع و گوناگون و حوزه کاری خود بپردازند و با کمک رسانه ها عملکردشان برای مردم بازگو کنند.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟