کشف ۸۳ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه

به گزارش رکنا از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون حامل صیفی جات اقدام به حمل مواد مخدر کرده و وارد کرمانشاه شده است رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی کامیون مورد نظر شده در حوالی میدان تره بار کرمانشاه شده و نسبت به توقیف و بازرسی از آن اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از کامیون توقیفی ۵۲ کیلو و ۲۲۰ گرم ماده مخدر تریاک که به شکل حرفه‌ای در بار صیفی جات مخفی شده بود، کشف شد.

جاویدان با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این راستا، بیان کرد: در ادامه و طی بازرسی‌های صورت گرفته از منزل یکی از متهمان دستگیر شده ۳۰ کیلو و ۹۰۰ گرم دیگر ماده مخدر تریاک کشف شد.

وی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری دیگر عوامل احتمالی مرتبط با این محموله ادامه دارد، گفت: پلیس کرمانشاه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر را همواره در دستور کار داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه کل کشفیات مواد مخدر استان در سال گذشته را چهار تن و ۸۵ کیلوگرم عنوان کرد و افزود: این مقدار کشفیات در مقایسه با سال ۹۹ که حدود سه تن و ۶ کیلوگرم بوده و ۳۸ درصد افزایش داشته است.

جاویدان در پایان آمار دستگیر شدگان حوزه مواد مخدر استان کرمانشاه را در سال گذشته ۶ هزار و ۵۵۹ نفر عنوان و خاطر نشان کرد: این تعداد در مقایسه با سال ۹۹ که پنج هزار و ۹۹۳ نفر بوده‌اند ۱۶ درصد رشد نشان می‌دهد.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 773749 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟