پیام تبریک فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش رکنا از کردستان؛ 

متن این پیام بدین شرح است: 

 بسم الله الرحمن الرحیم

دوم اردیبهشت‌ماه، یادآور تشکیل نهاد با عظمت و مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تدبیر حکیمانه امام امت حضرت امام خمینی (ره) است

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان‌های حق‌طلبانه و آزادیخواهانه ملت رشید و مسلمان ایران و مولود انقلاب شکوهمند اسلامی است.

 

جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت‌های بی‌شمار رزم‌آوران آن نهاد در طول هشت سال دفاع مقدّس، در قالب وصف نمی‌گنجد، پاسداری به معنای حراست و نگهداری است و در حقیقت پاسداری در انقلاب اسلامی ایران، حرکتی برای رسیدن به شعار غلبه خون بر شمشیر بود.

افتخار امروز سپاه حضور در کنار مردم در شرایط سخت شیوع کرونا و دیگر موارد است، البته که در سختی‌های گذشته نیز سپاه در کنار مردم و در دل مردم بوده است.

اینجانب بر خود لازم می دانم این روز خجسته را به همه ملت ایران به ویژه به سبزپوشان حماسه‌ساز سپاه پاسداران،خانواده های معظم شهداء،ایثارگران و جانبازان،پیشکسوتان جنگ وجهاد تبریک و تهنیت عرض نمایم و امیدوارم در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت زعامت فرماندهی کل قوا، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) این نهاد انقلابی، مکتبی و مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت‌های خویش موفق و مؤید باشد.  

سر تیپ دوم پاسدار سید صادق حسینی

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان

 

 

عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 773064 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟