خرید ۵۰۰ مخزن جدید جمع آوری زباله شهر اراک در دستور کار قرار دارد

به گزارش خبرنگار رکنا از اراک، در این جلسه مهدی فدوی، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک گفت: موضوعاتی که بار مالی و نیاز به اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر دارند قبل از ارائه اخذ مجوز می باسیتی با هماهنگی حوزه معاونت های خدمات شهری ، برنامه و بودجه و مالی و اقتصادی شهرداری انجام شود تا به همین واسطه روند تصمیم گیری‌ها و اخذ مجوزات قانونی تسهیل یابد. 

فدوی ادامه داد: تمامی امور مربوط به تهیه اسناد مزایده‌ها و مناقصه‌های سازمان بایستی حداکثر تا یک ماه آینده تهیه و تعیین تکلیف گردد تا در فصل تابستان اجرای پروژه‌ها سریعا پیش رود و شاهد حداقل اتلاف وقت در این خصوص باشیم. 

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک در خصوص پیگیری وضعیت پرداختی پیمانکاران به کارگران خدمات شهری، اظهار کرد: خوشبختانه طی ماه های پایانی سال گذشته «پایه سنوات» و «سختی‌کار» پاکبانان پرداخت شد و به همین واسطه رفته رفته شاهد افزایش حقوق این قشر زحمتکش هستیم لذا پیگیری این موضوع باید با جدیت تمام انجام شود چرا که هیچگونه کوتاهی در این خصوص مورد پذیرش نیست. 

 

وی در پایان این جلسه اضافه کرد: بحث تفکیک از مبدا در اسفندماه گذشته با برگزاری مناقصه و انتخاب یک شرکت متخصص، مورد پیگیری قرار گرفت و امید می‌رود طی ماه های آتی شاهد فعالیت های چشم گیری در این زمینه باشیم. از سوی دیگر خرید پانصد مخزن جدید جمع آوری زباله در دستور کار قرار دارد که با نصب آن ها مشکل کمبود این مخازن به طور کامل رفع خواهد شد و رضایت حداکثری شهروندان حاصل میگردد.

انتهای پیام/قاسمی

کدخبر: 771979 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟