هنرمندان در کاهش آسیب های اجتماعی مهمترین نقش را دارند

به گزارش رکنا از شهرکرد، سرهنگ علی اصغر مهری در دیدار با ریاست و کارکنان حوزه هنری ضمن تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی به هنرمندان استان افزود: معاونت اجتماعی و نیروی انتظامی استان آثار هنری بسیاری را با موضوعات مختلف جهت آگاه سازی مردم عزیز استان و کشور تولید کرده که با رصد های مختلف بعد از نمایش این آثار تاثیر هنر و آثار هنری را به وضوح مشاهده کرده ایم.

سرهنگ مهری اظهار داشت: آثار حوزه هنری انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف هنری فاخر و تاثیر گذار است و باید در آینده نزدیک همکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی با این سازمان جهت خلق آثار با هدف کاهش آسیب های اجتماعی بیشتر شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری در این دیدار با اشاره به خدمات گسترده معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی همواره خود را در کنار مردم و مدافع امنیت عینی و ذهنی مردم می داند اکنون بیش از ۱۹۰۰ نقطه  امکان برای تماس بین مردم و نیروی انتظامی وجود دارد و مردم عزیز میتوانند از  مراکز مشاوره ی نیروی انتظامی در سراسر استان به صورت رایگان استفاده کنند.

 سرهنگ مهری افزود: ما تلاش خواهیم کرد در آینده نزدیک با همکاری دستگاه های فرهنگی هنر ی با تولید آثار  در زمینه های مختلف با موضوع آسیب های اجتماعی در کاهش این آسیب ها تاثیر گذار باشیم 

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری نیز ضمن قدردانی از زحمات  و تقدیر از رویکرد فرهنگیِ عزیزان نیروی انتظامی گفت: حوزه هنری آمادگی هر گونه همکاری مشترک با معاونت اجتماعی نیروی انتظامی را دارد. چرا که ما نیز معتقد هستیم جز با هنر و تولید آثار هنری نمیتوان در کاهش آسیب های جدی جامعه قدم برداشت.

احسان قائدی افزود: حوزه هنری دغدغه کاهش آسیب های اجتماعی را در برنامه های اصلی خود دارد و تلاش خواهیم کرد آثار هنری در زمینه های مختلف با موضوع آسیب ها ی اجتماعی استان را در دستور کار خود قرار دهیم.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با ایجاد تفاهم نامه مشترک و ترسیم نقشه راه در آینده نزدیک بین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و حوزه هنری تلاش خواهیم کرد با ثبت و اجرای چند رویداد هنری در آینده نزدیک اولین همکاری مشترک خود را آغاز کنیم چرا که معتقد هستیم همکاری و همدلی بین دستگاه های اجرایی می توانند منجبر به پیشرفت هر چه بیشتر استان شود.

مصیبی دهکردی، شهرکرد 

 

کدخبر: 771904 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟