دانش آموزان موسسه فرهنگی آموزشی راهیان کوثر قزوین به ارتشیان گل هدیه دادند

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین،سرهنگ برین معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ضمن عرض تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان گفت: ارتش در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران دوشادوش سایر نیروهای مسلح توانسته اند ایران را از چنگال دشمنان نجات دهند و سربلندی، امنیت و آرامش را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان بیاورند.

وی افزود: دشمنانی که آرزوی تضعیف و تسخیر انقلاب و ایران را در سر داشتند همین قدرت نیروهای مسلح باعث شده دشمنان این آرزو را با خود به گور ببرند.

WhatsApp Image 2022-04-17 at 1.25.51 AM

سرهنگ برین خاطرنشان ساخت: امروز که ۴ دهه از عمر پر افتخار انقلاب اسلامی می گذرد دشمنان توانایی رویارویی با ایران مقتدر را ندارند چرا که ضرب و شصت نیروهای مسلح قدرتمند و ولایتمدار ایران اسلامی را بارها و بارها چشیده اند.

امیر سرتیپ دوم مرادعلی بیژن وند جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین در این مراسم گفت: شما دانش آموزان با حضور خود و اهدا گل به سربازان و خادمان ایران اسلامی باعث  ثبت خاطرات تاریخی در اذهان ما شدید و برگ زرین دیگری بر تاریخ اتحاد و همدلی ملت ایران افزودید.

 

کدخبر: 771891 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟