اصلی ترین هدفی که دشمن در ایران  دنبال میکنندمتلاشی کردن جمعیت منسجم،

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، احمد عجم استاندار سابق قزوین در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن عسگری(ع) شهرک کوثر به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: امروزه دغدغه امام امت جعاد تبیین است. در مقابل هجمه و حمله دشمن، جهاد زمانی موضوعیت پیدا می کند که دشمن در کمین است و در صدد آسیب به ما است.

وی بیان کرد: تهاجم دشمن وجود دارد اما شکل آن تغییر یافته است.نمونه های تهاجم در شکل هجمه نظامی، مقابله اقتصادی، حمله شناختی و در اشکال مختلف خود نمایی می کند. پس باید دشمن شناسی، تهدید شناسی و نقشه راه دشمن در اولویت امر قرار گیرد.

استاندار سابق قزوین با اشاره به دستاوردهای چهل ساله اول انقلاب اظهار کرد: ما فقط در حوضه نظامی دستاورد نداشتیم که بسیار قابل افتخار است، بلکه در این کشور امنیت پایدار با حضور نیروهای مسلح مستقر شد و این دستاورد بزرگی است که با هیچ چیزی قابل قیاس نیست. زایش و خلق داعش، طالبان و سایر گروه ها که با پوسته و پوشش اسلام آمدند اما از درون اسیب می رسانند و ضربه می زنند، هدفی جز مقابله با این نظام الهی ندارند.

وی افزود: در فضای مجازی برخی خودباختگان زمان پیش از انقلاب را دوران خوشی بیان می کنند و جوانان بدون هیچ تجربه ای جذب این اکاذیب می شوند. لذا ما که داعیه انقلابیگری داریم، در هر مقام و منصبی که هستیم موظفیم که در راستای بیان حقایق به فرموده مقام معظم رهبری، به جهاد تبیین اقدام نماییم.

 

کدخبر: 769729 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟