نخستین جشنواره فیلم ١٠٥ ثانیه ای گامبرون شهر برگزار می‌شود

به گزارش رکنا در هرمزگان؛مریم پاسالار در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم فجر در بندرعباس، در جمع خبرنگاران، بیان کرد: این جشنواره با هدف مشارکت فیلمسازان و مردم در دو سطح حرفه‌ای و مردمی برگزار می‌شود.

 

وی افزود: این جشنواره با مشارکت انجمن سینماگران هرمزگان و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهردار بندرعباس در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد و یک رویداد مهم برای مشارکت عمومی شهروندان محسوب می شود.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس اظهار کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی و بهره گیری از هنر هنرمندان و خلاقیت های مردم در راستای ایجاد یک بستر مناسب و مفید برای تولید محتوا در جهت آموزش‌های فرهنگ شهروندی از اهداف این جشنواره است.

پاسالار بیان کرد: به مناسبت ١٠٥ سال فعالیت شهرداری بندرعباس با هدف تولید محتوا و استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی شهروندان و هنرمندان جشنواره فیلم ١٠٥ ثانیه‌ای در اسفند ماه سال جاری در شهر بندرعباس برگزار می‌شود و امیدواریم با همراهی سینماگران هرمزگان و شهروندان آثار ارزشمندی برای این رویداد هنری تولید و در ایام جشنواره به اکران برسد.

وی خاطرنشان کرد: به زودی فراخوان این جشنواره منتشر خواهد شد و از اصحاب هنر و شهروندان دعوت میکنم در این رویداد بزرگ هنری شرکت کنند.

انتهای پیام

کدخبر: 770418 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟