انقلاب ما انقلاب فرهنگی است.

به گزارش  خبر نگار رکنا از ایلام و به نقل از ایثار  ایلام،  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: همانگونه که"حضرت امام خمینی(ره)"  بنیانگذار جمهوری اسلامی، فرمودند که انقلاب ما انقلاب فرهنگی است. امروزه هر کشوری که بخواهد در مقابل ظالمان ایستادگی کند انقلاب اسلامی ایران را الگو خود قرار می دهد.

دکتر جمال اسدی افزود: یکی از مهمترین وظایف دستگاههای اجرایی استان توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که همه ما باید دراین راستا تلاش مضاعف کنیم و انتظار می رود دادگستری استان که تعداد زیادی از فرزندان شهدا وایثارگران در آن شاغل هستند نقش بیشتری در ارائه خدمات به جامعه ایثارگری و حل مشکلات حقوقی ایثارگران ایفا کنند.

رییس کل دادگستری استان ایلام با تاکید بر اینکه باید رهروان خوبی در عمل برای شهدا باشیم، ابراز امیداواری کرد با مشارکت و همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تلاش خود را در راستای خدمت به خانواده های معزز شهدا و جانبازان انجام خواهیم داد. دکتر دهقانی ادامه داد: در جهت رفع موانع و حل مشکلات جامعه ایثارگری، احقاق حقوق ایثارگران و حمایت های قضائی به خصوص رسیدگی به تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر‌ شاغل در دستگاههای اجرایی تلاش خواهیم کرد. 

ایلام، کوثر موسوی 

کدخبر: 770398 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟