دشمن در تلاش است تا  خبرنگاران را از اردوگاه انقلاب خارج کند

به گزارش رکنا از کردستان؛ سردار سیدصادق حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کردستان که در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ما امروز در مبارزه با دشمنان سخت درگیر جنگ نرم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: حمله به انقلاب و قرآن، ارزش‌های اعتقادی، ایجاد شبهه در جاهایی که خلاء وجود دارد و حمله به مسئولان و شهدا از هجمه‌های دشمنان در این میدان نبرد است.

سردار حسینی تصریح کرد: آنها در ایجاد بحران‌ها و تحریم‌ها در برابر اراده محکم و آهنین امامین انقلاب و مردم شکست خورده‌اند و امروز در تلاش هستند که از مسیر جنگ روانی به خواسته‌های خود برسند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: دشمن در این آوردگاه همه داشته‌ها و امکانات خود را پای کار آورد که شاید بتوانند در این میدان سد راه ملت ایران که در بهمن ۵۷ به پیروزی رسید و هر روز در حال بالندگی است به پیروزی برسند اما توفیقی پیدا نکردند.

وی خطاب به خبرنگاران اظهار کرد: هر کدام از شما عزیزان رسانه‌ای مانند یک لشکر پیروز در این میدان هستید اما دشمنان به خیال خام خود احساس می‌کنند که با حمله به افراد می‌توانند خبرنگاران ما را از اوردگاه خارج کنند.

سردار حسینی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه باید یک جبهه واحد در برابر دشمنان ایجاد کنند، اضافه کرد: هرکس در این کشور از امکانات کشور استفاده می‌کند اگر برای دفاع از انقلاب نباشد قطعا خائن و پیاده نظام دشمن است.

وی اذعان کرد: همه باید در صف سربازان دفاع از نظام یکی باشیم و مسئولان در این راستا همگی یاری‌رسان رسانه‌ها باشند.

فرمانده سپاه کردستان با بیان اینکه امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی این اعجاز بزرگ نیاز به حراست و نگهداری دارد، گفت: رهبر انقلاب می‌فرمایند ملت ایران پس از سال‌ها تحقیر و عزت در رژیم پهلوی طعم عزت و اقتدار را چشیده همه باید از این گوهر گرانبها که امید همه آزادی خواهان است به درستی حراست کنیم.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی عاملی برای توسعه و تقویت انقلاب‌ها در جهان است و انقلاب اسلامی مردمی‌ترین حکومت جهان امروز را برقرار کرد.

سردار حسینی تصریح کرد: اصحاب رسانه انقلاب دیگر در مقابله با هجمه‌های دشمنان ایجاد کردند و امروز وظیفه دارند از دستاوردهای انقلاب حراست کنید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر اساس آموزه‌های دینی و متکی بر خواست مردم به پیروزی رسید گفت: قبل از انقلاب مردم در تعیین سرنوشت خود دخالتی نداشتند ایجاد حکومت مردم‌سالاری دینی از برکات انقلاب اسلامی بود.

فرمانده سپاه کردستان خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب در دولت ستم‌شاهی مردم به عنوان مطیع و فرمان‌بردار تلقی می‌شدند امروز مردم در سرنوشت خود اثرگذار و در انتخاب سرنوشت خود تاثیرگذار هستند.

وی اذعان کرد: گسترش معنویت و اخلاق و سوق دادن جوانان به مسایل دینی تقویت روحیه برادری و ایثار و زنده کردن ماجراهای صدر اسلام از دیگر برکات انقلاب اسلامی ایران بود.

سردار حسینی گفت: رژیم ستم‌شاهی با برنامه‌ریزی غرب در تلاش بودن مردم را به ورطه انحراف و نابودی اخلاقی سوق دهند انقلاب اسلامی مانع از دستیابی غرب به این اهداف شوم شد.

وی اظهار کرد: نظام پهلوی نظام طبقاتی بود نظام جمهوری اسلامی عرصه خود را به روی همه احاد جامعه گشود و همه احاد مردم در صورت بندی ها حضور فعال و تاثیرگذار پیدا کردند.

سردار حسینی با بیان اینکه انقلاب روح خداباوری را در بین مردم تقویت کرد گفت: تقویت خودباوری و خدایاوری موجب شد که ملت ایران در عرصه‌های مختلف به پیروزی‌های پی در پی دست پیدا کنند.

وی تصریح کرد: پاسداشت آزادی بیان، تقویت فعالیت‌‌های رسانه‌ای و گسترش فرهنگ فضای مجازی از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است که این وظیفه ماست که این دستاوردها را نشر دهیم.

فرمانده سپاه کردستان با بیان اینکه هر روز انقلاب اسلامی یک افتخار برای کشور ما است گفت باید به این افتخارات پرداخته شود و این توفیقات را هوشمندانه برای نسل سوم انقلاب تبیین کنیم.

 

عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 770357 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟