بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است

به گزارش رکنا از کردستان؛ سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس طی پیامی هفتهبسیج را به تمامی مردم بسیجی و ولایت مدار ایران واستان کردستان تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است...

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و حدیث عشق می‌دهد.

«امام خمینی رحمت الله علیه»

  

بسیج در واقع مظهر عشق، ایمان، آگاهی، مجاهدت و آمادگی کامل، برای سربلند کردن کشور و ملت است.

 ‌‌«مقام معظم رهبری»

هفته بسیج یادآور از خودگذشتگی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است، یادگاران شجره طیبه‌ای که معمار کبیر انقلاب اسلامی بنا نهاد که نشان از دوراندیشی و نگاه استراتژیک وهمه جانبه آن پیر فرزانه بود.

بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است که ولایت‌مداری، ایمان و از خود گذشتگی، شور و شعور و بصیرت را می‌توان در رهروان این راه الهی ارزشی به وضوح دید، راهی که باعث شد لشگر مخلص خدا از همه اقشار  مردم، دانش‌آموز، دانشجو، معلم، روحانی، ماموستا و کسبه و بازاریان این دیار با قدم نهادن در آن در طول هشت سال جنگ تحمیلی سرافرازانه از وطن و میهن اسلامی‌شان در برابر متجاوزان دفاع کرده و بعد از دفاع مقدس هم با تداوم این مسیر الهی، انقلاب ونظام اسلامی را از گزند و آسیب بدخواهان در امان نگه داشته و در تمام عرصه‌های اجتماعی، علمی، پزشکی، دفاعی، سازندگی و حوادث طبیعی با تمام توان و اخلاص به یاری مردم و کشور شتافتند.

بسیج امروز هم در عرصه مبارزه با ویروس منحوسکرونا به میدان آمده است، از خدمات پزشکی تا واکسیناسیون  و کمک‌های مومنانه و ...به قول مقام معظم رهبری بسیج یعنی نیروی کارآمد برای همه میدان‌ها.

اینجانب هفته مبارک بسیج را که به شعار «بسیج، پاره تن مردم» مزین گشته است به همه بسیجیان سرافراز و مردم انقلابی و همیشه در صحنه  استان کردستان تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم که بتوانیم با گسترش تفکر بسیجی بر همه مشکلات کشور فائق آییم. انشاءالله

 

عبدالحکیمی/ کردستان

 

کدخبر: 742543 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟