افتتاح ۳ پروژه بهزیستی در بیله سوار مغان

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل، رئیس اداره بهزیستی بیله‌سوار در مراسم افتتاح این پروژه‌ها گفت: مرکز نگهداری معلولین ذهنی با ظرفیت پذیرش ۱۰ نفر فعالیت خود را شروع کرد.

توحید هژبر افزود: این مرکز با توجه به نیاز منطقه زیرنظر موسسه خیریه ائمه اطهار (ع) بصورت هیات امنایی بدون دریافت یارانه از سازمان بهزیستی فعال شده و تاکنون تمام امورات این مرکز توسط خیرین تامین شده است.

وی اظهارکرد: مرکز مشاوره تحصیلی، تربیتی نیز زیرنظر اداره بهزیستی برای ارائه خدمات مشاوره و بهبود وضعیت تحصیلی و تربیتی فعالیت خود را از امروز آغاز کرد.

رئیس اداره بهزیستی بیله‌سوار افزود: با فعالیت این مرکز شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

صاحبعلی اصغری، سرپرست فرمانداری بیله‌سوار هم در این مراسم بر لزوم راه‌اندازی مراکز مشاوره تاکید کرد و گفت: باید به سمت آگاهی بخشیدن به مردم حرکت کنیم و مراکز مشاوره نقش کلیدی در این امر دارند.

وی با قدردانی از حمایت خیران و کارکنان خدوم در راه‌اندازی مرکز حمایت از معلولان ذهنی زیر ۱۴ سال در بیله‌سوار بیان کرد: خدمت به افراد کم‌توان ذهنی و جسمی اجر زیادی در درگاه الهی دارد و نیات پاک نیک‌اندیشانی که با حمایت مالی و صرف زمان برای این عزیزان قدم برمی‌دارند، خیر دنیا و آخرت آنان می‌شود.

همچنین در گرامیداشت دهه فجر مسکن مددجویی برای خانواده‌های دو معلول در روستای قره‌قاسملو بیله سوار افتتاح شد.

 

کدخبر: 769478 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟