دستگیری متهم به سرقت میلیاردی طلا و وسایل خانه در نیشابور

به گزارش خبرنگار رکنا از مشهد، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در تشریح این خبر بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت طلا و وسایل خانه در نقاط مختلف شهر نیشابور، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ طالقانی قرار گرفت.

 وی افزود: با حضور ماموران دایره تجسس کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد متهم یا متهمان با ورود به خانه شهروندان، طلا و هم چنین وسایل خانه را سرقت و با یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ از محل متواری شدند. 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در ادامه تحقیقات فنی به یک نفر مظنون و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعدادی وسایل سرقتی را کشف کردند.

 سرهنگ حسینعلی زاده گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۷ فقره سرقت طلا و هم چنین وسایل خانه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال با کمک و همدستی فردی دیگر اعتراف که تلاش ها برای دستگیری دیگر همدست متهم نیز ادامه دارد . 

فرمانده انتظامی نیشابور با اشاره با ادامه تحقیقات از متهم جهت کشف سایر سرقت های احتمالی دیگر از شهروندان خواست؛ ضمن مراجعه به کلانتری ۱۱ طالقانی واقع در خیابان سی متری طالقانی جهت شناسایی اموال مکشوفه اقدام کنند.

کدخبر: 769473 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟