دستگیری 2 سارق در نیشابور / سرقت میلیاردی از خانه های مردم

به گزارش رکنا، سرهنگ" حسین دهقانپور " در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش یکی از شهروندان مبنی بر سرقت مقدار قابل توجهی طلا از منزلش، پی گیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه میدانی و با توجه به اظهارات شاکی مشخص شد حدود 7 میلیارد ریال  طلا و جواهرات از منزل شاکی به صورت بسیار ماهرانه ای سرقت و سارقان با استفاده از یک دستگاه خودرو سمند از محل متواری شده اند .

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس در حین رسیدگی به پرونده همزمان متوجه شدند از جند منزل دیگر نیز سرقت های طلا و جواهرات به صورت مشابه صورت گرفته است .

سرهنگ دهقانپور تصریح کرد: ماموران انتظامی در ردزنی های فنی و با اشراف اطلاعاتی متهمان را در یکی از استان های جنوبی کشور شناسایی و با اخذ نیابت قضایی به آدرس مربوطه عزیمت که در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی 2 نفر از متهمان را دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به نیشابور منتقل کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به سه فقره سرقت طلا از منزل شهروندان به ارزش 10 میلیارد ریال با کمک و همدستی فردی دیگر اعتراف که تحقیقات برای دستگیری دیگر همدست متهمان تا حصول نتیجه ادامه دارد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 525448 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟