۱۰۴ کلاس درس همزمان با دهه فجر در استان همدان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان، محمدحسین مرادی در آیین افتتاح دبیرستان دخترانه ۱۴ کلاسه خیرساز محدثه ملایر، افزود: در مجموع ۴۹ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این تعداد طرح در سطح استان همدان هزینه شده است.

وی اظهار داشت: این پروژه به صورت مشارکت با خیرین احداث شده که احداث آن از سال ۱۳۸۸ به دلیل کمبود اعتبارات متوقف شده بود.

مرادی با بیان اینکه مابقی اعتبارات برای تکمیل طرح از محل اعتبارات ملی تامین شد، افزود: در مجموع بیش از هفت میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شد که اگر در زمان کنونی اجرا می‌شد، حداقل به ۱۵ میلیاد تومان اعتبار نیاز داشت.

وی زیربنای این مدرسه را حدود ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع در ۲ طبقه، چهار هزار و ۷۰۰ مترمربع محوطه‌سازی و ۴۸۰ متر دیوارسازی عنوان کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان نیز در این آیین، گفت: ملایر یکی از شهرستان‌های پیشتاز در حوزه خیرین به ویژه مدرسه‌سازی است.

سیدمحمدرضا میرصفدری افزود: امروز در عرصه مدرسه‌سازی و در حوزه سلامت، خیرین اقدامات بزرگی را به نام خود رقم زده اند.

وی تاکید کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه به برکت انقلاب اسلامی، بسیج، سپاه و ارتش، مشارکت مردم و خیرین  موفقیت‌های زیادی را به دست آورده ایم و جمهوری اسلامی قدرت برتر است.

 

رییس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان همدان نیز گفت: در سطح استان ۷۸ پروژه خیرساز با ۴۵۰ کلاس درس در دست احداث است.

 

علی فراهانی ادامه داد: سال گذشته در بییست و سومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز ۶۰ میلیارد تومان هزینه کردند که صد درصد آن محقق شد.

 
 

 

کدخبر: 769454 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟