انجام بیش از ۶ هزار درخواست‌کار تعمیراتی در پالایشگاه گاز ایلام

به گزارش خبرنگار رکنا از ایلام، مسعود مرشدی افزود: در این مدت بیش ۹۹ هزار نفر ساعت کار تعمیراتی انجام شده است که حدود ۶۱ هزار نفر ساعت آن مربوط به تعمیرات اساسی می‌باشد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲ هزار و ۵۴۵ دستور کار روتین مربوط به فعالیت‌های پیشگیرانه و پیش‌بینانه (PM و CBM) صادر و به واحدهای تعمیراتی ارجاع شده است. وی تصریح کرد: در این مدت ۵۳۹ درخواست‌کار اضطراری توسط واحدهای متقاضی ثبت شده ‌است که در مقایسه با تعداد ۷۱۴ مورد سال‌قبل، کاهش حدود ۲۵ درصدی دستور کارهای اضطراری را نشان می‌دهد.

مرشدی خاطرنشان کرد: افزایش فعالیت های تعمیراتی روتین و پیشگیرانه و کاهش تعمیرات اضطراری،قابلیت اطمینان تجهیزات و دستگاهها در راستای تحقق مأموریت اصلی شرکت همان تولید پایدار، ایمن، پاک و بهره‌ور گاز را موجب می شود که این مهم در سرلوحه اداره تعمیرات قرار گرفته است.

رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام با مقایسه عملکرد ۱۰ ماهه سال‌جاری با مدت مشابه سال قبل، افزود: تعمیرات اساسی سال‌جاری مطابق برنامه مصوب انجام شد که با وجود بیش از ۳۰ درصد حجم کار اضافه شده نسبت به برنامه مصوب، تعمیرات اساسی سال جاری با حدود ۱۰ درصد بهبود در زمان انجام نسبت به تعمیرات اساسی سال گذشته به اتمام رسید.

مرشدی گفت: در شاخص انجام به موقع دستور کارهای تعمیراتی، امسال با ۹۷ درصد تحقق، در مقایسه با مدت مشابه سال‌قبل، بهبود ۲ درصدی به دست آمد.

ایلام،کوثر موسوی 

 

کدخبر: 768983 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟