زنگ انقلاب در قم نواخته شد

به گزارش رکنا از قم، مدیرکل آموزش و پرورش قم در این آیین طی سخنانی با بیان اینکه شعارهای انقلاب تاریخ مصرف ندارد اظهار داشت: یکی از شاخص‌ترین این شعارها آزادی است‌ که همه این شعار را دوست دارند.

 

غلامرضا رحیمی گفت: آزادی که در چارچوب معیارهای اسلامی باشد، زیباترین آزادی‌ها است.

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش قم گفت: معنویت، استقلال، اخلاق، عزت و عقلانیت نیز از دیگر شعارهای انقلاب است که حضرت امام (ره) پایه‌گذار آن است.

 

رحیمی همچنین گام دوم انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و گفت: کسانی که ۴۰ سال دوم انقلاب را مدیریت کنند و آن را به سر منزل مقصود برسانند، دانش آموزان هستند.

 

در این آیین که علاوه بر استاندار  قم برخی از مسئولان استانی، معلمان و فرهنگیان نیز حضور داشتند، زنگ انقلاب اسلامی در ساعت ۹:۳۳ دقیقه توسط یکی از فرزندان شهید نواخته شد، و سپس دانش‌آموزان در حالی که پرچم‌های ایران را به دست داشتند، سرود زیبای بوی گل سوسن و یاسمن آمد را همسرایی کردند.

 

در این آیین چند تَن از دانش‌آموزان ممتاز با اهدا جوایزی تجلیل شدند، و تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که توسط یکی از دانش‌آموزان هنرمند به شکل زیبایی نقاشی بود نیز رونمایی شد.

 

گفتنی است: آیین نواختن زنگ انقلاب اسلامی در بیشتر مدارس و واحدهای آموزشی قم و همچنین  زورخانه شهید فهمیده و واحدهای تولیدی صنعتی این استان نیز اجرا شد.

نظری / قم

کدخبر: 768817 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟