سخنرانی جنجالی در قم: همه روسای جمهور را از قطار انقلاب پیاده کرده ایم

به گزارش رکنا، حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی سه شنبه شب در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب، ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه را از آسیب های مهم انقلاب اسلامی دانست و گفت: مقام معظم رهبری همواره بر گسترش امید در کشور تأکید کرده اند، اما شاهدیم که برخی از خطبا و سخنران ها ارکان نظام را زیر سؤال می برند که خود باعث ایجاد یأس در جامعه می شود. نقد سازنده بسیار مفید و لازم است، اما برخی جلوتر از رهبر معظم انقلاب حرکت کرده و ارکان نظام را تخریب می کنند.

وی با بیان اینکه پرتاب کردن مهر به سمت رئیس مجلس در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در واقع به چالش کشیدن نظام اسلامی است و رهبری نیز از این اقدام انتقاد کردند، گفت: برخی این مسائل مهم و حساس را رعایت نمی کنند و جنجال های بی مبنا در جامعه ایجاد می کنند.

سخنران در ادامه افزود: در سال های گذشته همه رئیس جمهورها را از قطار انقلاب پیاده کرده ایم، اما روش مقام معظم رهبری اینگونه است که نباید به اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه و لطمه ای وارد شود.

وی اسلام زدایی، ترویج سکولاریسم و نشان دادن ناکارآمدی دین در جامعه را یکی از خطرات بزرگ برای انقلاب اسلامی دانست و گفت: برخی افراد در آستانه انتخابات به دنبال ایجاد یک بلوا در کشور هستند و می خواهند آزاد بودن انتخابات و رد صلاحیت کاندیداها را زیرسؤال ببرند.

رفیعی با بیان اینکه برخی در گوشه و کنار به دنبال ولایت زدایی و تخریب ولایت فقیه در کشورمان هستند، خاطرنشان کرد: ولایت فقیه در واقع ولایت دین و اسلام است و برخی با پسوند دیکتاتوری برای جایگاه ولایت و تخریب نهادهای منتسب به رهبری، هجمه سنگینی را علیه ولایت فقیه انجام می دهند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان و رسانه های معاند برای کاهش مشارکت و حضور مردم در صحنه های دفاع از اسلام و انقلاب، تصریح کرد: در کشورمان همواره اصل بر مردمسالاری دینی بوده و شاهدیم که مردم همواره در انتخابات های گوناگون حضوری چشمگیر داشته اند.

منبع: برنا

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 541274 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟