جوان کهگیلویه و بویراحمدی به نیازمندان زندگی دوباره بخشید

به گزارش رکنا از یاسوج، امروز (یکشنه ۱۰بهمن) دکتر علیرضا ملک‌پور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مرحوم ابوالفضل عزیزی جوان ۲۰ساله در تاریخ ۷ بهمن ماه در شهرستان گچساران تصادف کرد و به دلیل وضعیت حاد به بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج اعزام شد. 

معاون درمان دانشگاه در ادامه بیان کرد: بعد از تلاش پزشکان و کادر درمان، متاسفانه به علت شدت جراحات وارده، دچار مرگ مغزی شد. 

وی همچنین با اشاره به هشتمین اهداء عضو در سال جاری گفت: با هماهنگی مسئول پیوند معاونت درمان، خانواده آن مرحوم با اقدامی انسان دوستانه رضایت به اهدای عضو دادند. 

دکتر ملک‌پور در ادامه گفت: با توجه به زیر ساخت‌های آماده در بیمارستان شهید دکتر جلیل، عمل اهداء عضو در این مرکز انجام گرفته و همچنین این بیمارستان آماده ارائه خدمات درمانی به بیماران تصادفی است. 

سید سینا سعیدی، مسئول واحد فراهم آوری پیوند اعضای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی نیز در این رابطه گفت: با همکاری تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، سحرگاه ۱۰ بهمن ماه اعضای بدن این بیمار شامل؛ هر دو کلیه، کبد و پانکراس در بخش اتاق عمل بیمارستان شهید دکتر جلیل برداشت و به بیمارستان فوق تخصصی ابوعلی سینای شیراز جهت پیوند به بیماران نیازمند منتقل شد.

کدخبر: 768155 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟