بر برخورد سفت و سخت با نانواهای متخلف تاکید کرد

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین،محمد قاسمی در نشست قرارگاه امنیت غذایی استان که در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، افزود: از آنجایی که مرکز استان نمی‌تواند به صورت مستمر بر واحدهای نانوایی تا دورترین نقاط استان نظارت کند باید بازرسی‌ بر واحدهای نانوایی بومی و منطقه‌ای شود.

وی اضافه کرد: وظیفه مدیران ستادی مدیریت و سیاستگذاری است و باید از اتحادیه‌ها و صنف نانوایی و همچنین مسئولان محلی برای نظارت میدانی استفاده کرد.

قاسمی با بیان اینکه نان به عنوان قوت غالب مردم شناخته می‌شود، گفت: زمانی سیاستگذاری‌ها و مدیریت، ارزشمند خواهد بود که جامعه هدف ما یا همان مصرف کننده بتواند از نان با کیفیت و مناسب استفاده کند.

دادستان قزوین تصریح کرد: بهتر است از تصمیمات خوب گذشته استفاده کنیم و با رفع نواقص از آزمون و خطای مجدد پرهیز نماییم؛ گاهی اوقات لازم است که برخی شهرستان‌ها قوانین نظارتی خاصی را اجرایی کنند که این مهم باید در ادامه نظارت‌ها رعایت شود
این مقام قضایی در استان قزوین همچنین به تشویق نانواهای با انضباط و منصف اشاره کرد و گفت: درحالی که با نانواهای متخلف برخورد می‌کنیم، باید نانواهای منضبط و پایبند به مسائل قانونی و اخلاقی را مورد تشویق قرار دهیم که سرلوحه و الگوی دیگر فعالان این صنف قرار گیرند.

 

کدخبر: 767850 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟