باید از وقوع هنجارشکنی و ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در سواحل پیشگیری و برخورد کرد/ تاکید بر تقویت نشاط، نوآوری و ابتکار عمل در ماموریت‌ها

سردار حسین اشتری به همراه سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران با حضور در فرماندهی دریابانی استان مازندران از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.

فرمانده ناجا با اشاره به سفر فرماندهی معظم کل قوا به استان مازندران و حضور در مراسم دانش آموختگی دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی (ره) نوشهر، گفت: معظم له بیانات بسیار راهبردی و کاربردی را مطرح کردند و در ادامه از ظرفیت نیرو‌های مسلح در سواحل دریا بازدید داشته اند.

وی، حضور فرمانده معظم کل قوا در استان مازندران را موجب برکت برای استان و نیرو‌های مسلح کشور دانست.

سردار اشتری ضمن قدردانی از فرمانده دریابانی استان از سردار "میرفیضی" به جهت برقراری نظم وامنیت در سفر مقام معظم رهبری به استان و شهرستان نوشهر تقدیر کرد.

فرمانده ناجا، روزمرگی در انجام کار‌ها را یکی از آفات انسان برشمرد و تاکید کرد: باید هر روز با احساس تازگی و نشاط، در محل کار خود حاضر شویم و خداوند منان را به جهت این توانایی شاکر باشیم.

وی بر تقویت نشاط، نوآوری و ابتکار عمل در ماموریت‌های محوله تاکید کرد و افزود: برای تامین امنیت و آسایش سواحل تا عمق دریا باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه موضوعات در مرز‌های خشکی و دریایی، ثابت و محدود است، عنوان کرد: این موضوع نباید در ما تاثیر منفی و باعث ترس و نگرانی شود، بلکه باید با آمادگی کامل در برابر تهدیدات و آسیب‌ها ایستادگی کرد و ضمن خنثی کردن توطئه ها، همیشه آماده اجرای ماموریت‌ها در شرایط مختلف باشیم.

وی افزود: مردم باید احساس کنند دریابانی جلواه‌ای از اقتدار، نظم و قابل اعتماد بودن برای مردم است که می‌تواند به آن تکیه کنند و با آن ارتباط داشته باشند.

فرمانده ناجا تاکید کرد: ما باید به تولید ملی کمک کنیم و افرادی که با رعایت قانون Law و ضوابط به دنبال کسب و کار و آبادانی شهر و کشورشان هستند را پشتیبانی و حمایت کنیم.

سردار اشتری در ادامه با اشاره به طرح سالم سازی دریا و مسئولیت انتظامی و دریابانی در سواحل دریا و داخل شهرها، تصریح کرد: هرچند جلوگیری از وقوع غریق و نجات جان انسان‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است، اما باید از وقوع هنجارشکنی و ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در سواحل پیشگیری و برخورد کرد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در طرح سالم سازی دریا باید با برنامه عمل کرد، افزود: هر چند برخورد و پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی با توجه به هجمه دشمنان نظام، کار سختی است، اما باید در حد توان و با استفاده از همه ظرفیت‌ها در این حوزه اقدام کرد.

فرمانده ناجا بر مسئول سازی سایر دستگاه‌ها در حوزه طرح سالم سازی دریا تاکید کرد و افزود: باید سهم هر دستگاه در این حوزه مشخص شود چرا که اگر همه دستگاه‌ها پای کار باشند و مسئولیت خود را به خوبی انجام دهند، بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

سردار اشتری در ادامه با اشاره به روز‌های پایانی فصل تابستان و افزایش حجم مسافرت‌ها و افزایش بار ترافیکی محور‌های مواصلاتی و همچنین محور‌های منتهی به پایتخت، افزود: باید با آمادگی کامل نسبت به حفظ نظم، امنیت و آرامش در مدت زمان باقی مانده اقدام کرد تا مردم سفر هایشان را به اتمام برسانند ومشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور از عقد قرارداد و تفاهم نامه با وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشور در راستای افزایش تجهیز ات خبر داد و ابراز امیدواری کرد با اجرای این تفاهم نامه، بخشی از مشکلات در حوزه تجهیزات حل خواهد شد.

فرمانده ناجا با اشاره به ظرفیت و توانمندی ناجا در کشور، گفت: وضعیت نیروی انتظامی در مقایسه با دیگر نهاد‌ها خوب است و اعتماد و رضایتمندی مردم از این نیرو نسبت به بقیه دستگاه‌ها بیشتر است.

وی اضافه کرد: در حوزه امنیت، نیروی انتظامی بالاترین نمره را در مقایسه با دیگر نیرو‌های مسلح کشور دارد و ماموریت‌های خود را عاقلانه و مدبرانه انجام می‌دهد و این موجب رضایتمندی فرماندهی معظم کل قوا، مسئولان و همه مردم شده است.

فرمانده ناجا در ادامه به موضوع معیشت کارکنان اشاره کرد و افزود: در سال گذشته و تا پایان سال جاری موضوع عطر گل یاس تعیین تکلیف شده و همه مطالبات کارکنان در این حوزه پرداخت خواهد شد و از سال آینده خدمات مضاعفی را برای کارکنان در دستور کار داریم.

وی با اعلام اینکه نهضت خانه سازی در سال ۹۸ را در دستور کار داریم، افزود: به دنبال آن هستیم تا همه کارکنان ناجا که فاقد منزل مسکونی هستند در این طرح صاحب خانه شوند.

سردار اشتری در پایان با اشاره به برخی مشکلات موجود، تحرکات داخل و خارج کشور از سوی دشمنان نظام را به کف روی آب تعبیر کرد و افزود: ما در آستانه ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب هستیم و باید محکم‌تر از گذشته کار‌ها را به پایان برسانیم و مشکلی که قابل حل نباشد در کشور وجود ندارد، هر چند مشکل داریم، اما بن بست نداریم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعتراف رقیه به فیلمبرداری غیر اخلاقی از اعضای شورای شهر بابل درتاریکخانه / آخرین خبر از پرونده

این 2 مامور در تهران راز مخوفی داشتند + عکس بدون پوشش

اعتراف رشیدپور به ترسیدن از چند نماینده خاص مجلس !+ فیلم

اولین فیلم از شهادت 2 مامور پلیس میناب / شهیدی که زنده شد! + عکس

این 2 مرد را می شناسید / آن ها مسافران شیطانی در تهران بودند + عکس

همخوابی بیشرمانه نامادری با پسر 14 ساله شوهرش / نصف شب به سراغم آمد و ...+عکس

پیدا شدن جسد دوم در پارتی مستانه ساحل تاریک بابلسر !+ عکس

تنها زن عضو شورای شهر بابل برادرش را تحویل دادستانی داد +عکس

تن فروشی خیابانی رکسانا برای انتقام از نامزد خائن!

مریم کاظمی کارگردان و مدیر تئاتر شهر تهران دستگیر شدند + عکس

پشت‌پرده فیلم‌های غیر اخلاقی در شورای شهر بابل / زن عکاس چه نقشی داشت؟

تجاوز پسر جوان به زن 68 ساله همسایه / این زن هیچ شکایتی نکرد!

جمشید برای تجاوز به مهتاب او را با بی ام و ریسش به ویلای رییس خود برد!

کدخبر: 415282 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟