کشف بیش از ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هنگ مرزی تایباد

به گزارش خبرنگار رکنا از مشهد، سرهنگ محمدچراغ فرمانده هنگ مرزی تایباد در این رابطه بیان داشت: در راستای جلوگیری از هرگونه قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان سرمایه‌های ملی کشور، مرزبانان هنگ تایباد موفق به کشف چندین محموله سوخت قاچاق شدند.

سرهنگ "چراغ" در تکمیل این خبر گفت: مرزبانان این فرماندهی با ایست و بازرسی های مستمر و تنگ نمودن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند بیش از ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۹۰۶ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال را از ۴ قاچاقچی کشف و ضبط نمایند.

وی اظهار داشت: مرزبانان این فرماندهی در پست های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودروهای ترانزیتی قاچاقچیان سوخت را شناسایی و در مجموع از آنها ۶ هزار و ۴۵ لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضمن تشکیل پرونده برای متخلفین، آن ها را راهی مراجع ذی صلاح کردند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد در پایان با قدردانی از همه همرزمان خود در نقاط مختلف مرزی که شبانه روز در جهت حراست و حفاظت از مرزهای این هنگ تلاش می‌کنند، گفت : پاسخ ما به قاچاقچیان سوخت برخوردی قاطع است و به احدی از قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های ملی کشورمان را به خارج از مرزها انتقال بدهند.

کدخبر: 767849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟