کشف 236 هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب شرق کشور

به گزارش رکنا، سردار "احمد طاهری" گفت: در هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، با جدیت، در نقاط مختلف استان به اجرا درآمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده‌های عملیاتی استان، با شناسایی و تخریب ۲ محل دپوی سوخت و در بازرسی از ۱۰ دستگاه تریلی سوخت کش و ۱۲ دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی، ۲۳۶ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را کشف کردند.

کشف محموله سوخت قاچاق در سیستان و بلوجستان

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: این مقدار سوخت کشف شده شامل ۸۷ هزار و ۷۶۶ لیتر گازوئیل، ۳۹ هزار و ۹۸۶ لیتر بنزین، ۸۸ هزار و ۵۶۰ لیتر قیر، ۹۰۰ لیتر نفت و ۱۸ هزار و ۷۸۸ لیتر سایر فرآورده‌های نفتی، در شهرستان‌های ایرانشهر، چابهار و سراوان کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به توقیف ۲۲ دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۸ باند قاچقا سوخت منهدم و ۴۳ فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

او با تأکید بر اجرای مستمر طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در جهت مبارزه با قاچاقچیان سوخت، تصریح کرد: یکی از رسالت‌های نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت عمومی است و پلیس با تمام توان و اقتداربا افرادی که بخواهند منابع و منافع ملی را به تاراج ببرند قاطعانه برخورد می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 615479 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟