معاون استاندار: از ظرفیت بخش‌ خصوصی در حوزه آب‌ و فاضلاب قم استفاده شود

به گزارش رکنا از قم، ابراهیم معتمدی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت آب و فاضلاب استان قم بیان کرد: از آن جا که ۹۵ درصد جمعیت استان در شهر قم ساکن هستند، همکاری شرکت آب و فاضلاب استان با شهرداری و شورای شهر قم برای پیشبرد برنامه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

وی افزود: تکمیل طرح‌های حوزه آب و فاضلاب استان به خصوص در بخش بهسازی شبکه آب شرب و توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب باید به طور مستمر دنبال شود و در این خصوص استفاده از مدیران کارآمد در اجرای طرح‌ها نقش تعیین کننده ای دارد.

 

وی با تاکید بر این که جوان‌گرایی در انتصاب‌های شرکت آب و فاضلاب مورد توجه قرار گیرد و از تجربه پیشکسوتان استفاده شود، ادامه داد: دیگر مردم با شعار اقناع نمی‌شوند و باید نتایج کارها در عمل برای ایشان نمایان باشد.

 

معتمدی گفت: باید در همه بخش‌های استان از جمله شرکت آب و فاضلاب، موضوع کارآمدی و انگیزه داشتن برای خدمت به مردم ملاک انتخاب مدیران قرار گیرد.

 

وی همچنین بیان داشت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای فرهنگ‌سازی و ترویج الگوی صحیح مصرف آب،‌ نقش مهمی در استفاده مناسب از منابع آبی استان دارد.

 

وی در ادامه تاکید کرد: بحث شبکه جمع آوری فاضلاب از جمله مهمترین مولفه‌های یک شهر است و در همین رابطه باید مردم را تشویق کرد که خانه‌های خود را به شبکه فاضلاب شهری متصل کنند.

 

معاون استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آبرسانی کامل به همه روستاهای استان مورد توجه است و از همه ظرفیت‌ها برای اتمام هرچه سریعتر طرح‌های این حوزه استفاده می‌شود.

 

در این آیین حسن بختیاری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاصلاب استان قم معرفی شد؛ طی ۸ سال گذشته علی‌جان صادق‌پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی، شهری و یکپارچه قم بود.

نظری / قم

کدخبر: 767693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟