شهروندان بهترین ناظران بر عملکرد شهرداری هستند/ احداث کمربندی شرق اصفهان در سال ۱۴۰۱

به گزارش رکنا از اصفهان،علی قاسم زاده در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه خوراسگان، ضمن گرامیداشت یاد و نام مرحوم آیت الله محمد ربانی، امام جمعه سابق این منطقه اظهار کرد: این عالم در حقیقت استاد اخلاقی برای همه ما بود.

وی با اشاره به سامانه ۱۳۷شهرداری برای ارتباط شهروندان با شهرداری و بیان مسائل خود جهت رفع آنها توسط مدیریت شهری گفت: چنانچه هریک از شهروندان تقاضا، انتقاد و پیشنهادی مرتبط با شهر و محله خود داشته باشند، می‌توانند با این سامانه ارتباط برقرار کنند.

شهردار اصفهان تصریح کرد:  در سامانه ۱۳۷شهرداری، راه ارتباطی مستقیمی طراحی شده است تا چنانچه شهروندی حرفی برای گفتن به شهردار شهر خود داشته باشد، با این سامانه تماس گرفته و بیان کند، در این راستا پیام شهروند مستقیم در کارتابل قرار می گیرد و من مشاهده خواهم کرد.

قاسم زاده خاطر نشان کرد: شهرداری چندین وظیفه بر عهده دارد که نگهداری و حفظ شهر مهمترین وظیفه  است، نظافت و حفظ و توسعه فضای سبز شهر نیز از دیگر رسالت‌های شهرداری محسوب می‌شود، در این راستا چنانچه شهروندان نقصی در این زمینه مشاهده  کنند، می‌توانند با سامانه ۱۳۷تماس بگیرند و اطلاع دهند.

وی با تأکید بر اینکه قطعا مدیران شهری علی‌رغم بازدیدهای میدانی به اندازه شهروندان بر مسائل مختلف شهر در نقاط گوناگون، اشرافیت کامل ندارند، اظهار کرد: بهترین ناظر بر عملکرد شهرداری و خدمات شهری، شهروندان هستند که باید در صورت مشاهده تخلف و کوتاهی به ما اطلاع دهند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: توسعه عمرانی شهر دومین وظیفه شهرداری است که در ارتباط با منطقه خوراسگان اقداماتی پیش بینی شده است از جمله اینکه کمربند شرقی اصفهان در این منطقه در سال ۱۴۰۱ احداث  خواهد شد.

قاسم‌زاده تاکید کرد: با ایجاد کمربند شرقی، هفت خیابان در این منطقه آزادسازی خواهد شد، همچنین تکمیل خیابان سردار باقری از دیگر اقدامات این منطقه در سال آینده است.

وی افزود: در حوزه عمران در این دوره وارد محلات خوراسگان خواهیم شد و سعی خواهیم کرد سطح و کیفیت زندگی مردم را به معنای واقعی ارتقا دهیم.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: رسالت سوم شهرداری، توسعه سرانه فرهنگی و کمک به این موضوع است، این منطقه از لحاظ فرهنگی و وجود فرهنگسرا، حسینیه و مساجد غنی است و فرهیختگان فرهنگی و علمای خوبی دارد، لذا وظیفه مهم ما در این عرصه، کمک حال شهروندان بودن است و در این زمینه هر کاری بتوانیم انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: وظیفه بعدی، تقویت و توسعه حمل و نقل شهری در این منطقه است که امید داریم با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر بتوانیم خدمت صادقانه ای در این عرصه انجام دهیم و با احداث رینگ چهارم شهری به موضوع حمل و نقل و ترافیک منطقه خوراسگان کمک شایانی کنیم.

اصفهان -بهمن راعی

کدخبر: 767412 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟