بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تقدیم شورای اسلامی شهر شد

به گزارش رکنا در همدان، سید مسعود حسینی گفت: بودجه پیشنهادی مناطق و ستاد در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۶ هزار و ۳۵۹ میلیارد ریال و سازمان‌ها بالغ بر ۵ هزار و ۱۹ میلیارد ریال می باشد. شهردار همدان با اشاره به بودجه پیشنهادی افزود: ۱۲ هزار و ۴۱۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال از محل درآمدهای عمومی و ۸ هزار و ۸۳۶ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال از محل فروش ملک و ۱۳۰ میلیارد ریال از محل وام بانکی پیش‌بینی شده است.

حسینی اظهار کرد: در بودجه پیشنهادی بالغ بر ۱۱ هزار و ۸۱۹ میلیارد ریال جهت انجام پروژه های عمرانی و ۹ هزار و ۱۱ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال جهت هزینه‌های جاری و ۵۴۷ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال به منظور پرداخت بدهی‌های قطعی شده سنواتی پیش‌بینی شده است.

حسینی افزود: بودجه مصوب سال ۱۴۰۰ شهرداری همدان بالغ بر ۱۶ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال می‌باشد که در اصلاحیه متمم به مبلغ ۱۶ هزار و ۶۴۵ میلیارد ریال تغییر یافت.

شهردار همدان اولویت بودجه سال جاری را اتمام پروژه های نیمه تمام بزرگ شهری و اجرای پروژه های ادامه دار نظیر تکمیل تقاطع غیر همسطح شهید همدانی، پل غدیر فرهنگیان و پارکینگ طبقاتی آقاجانی دانست. حسینی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری و جلوگیری از خام فروشی در راستای افزایش درآمدهای پایدار افزود: اجرای طرح هایی نظیر فیبر نوری، بازیافت هواپیما و سایر پروژه‌های سرمایه گذاری جزو سیاستهای اصلی مدیریت شهری است.

وی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت های مالی و انسانی در مناطق چهارگانه شهرداری در راستای توسعه و آبادانی شهر افزود: در کنار اجرای طرح‌های عمرانی نظیر آسفالت مناطق ، پیاده رو سازی، فضای سبز؛ به دنبال توسعه مناطق کم برخوردار و توزیع عادلانه خدمات هستیم. وی با بیان اینکه نبایدخدمات رسانی به شهروندان متوقف شود افزود: تلاش مجموعه شهرداری همدان برای سال آینده شناسایی نیازهای مختلف سطح شهر، افزایش رضایتمندی مردم عنوان کرد.

 

 

کدخبر: 766797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟