توقفی در پروژه‌های شهری وجود ندارد

به گزارش رکنا از قم، محسن محرری با اشاره به بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از پروژه‌های عمرانی شهرداری اظهار داشت: به‌رغم محدودیت منابع مالی و اعتبارات در شهرداری قم، روند کلی پروژه‌ها قابل‌قبول بوده و توقفی در پروژه‌های شهری وجود ندارد.

 

وی یادآور شد: طی سال‌های اخیر هزینه‌های شهرداری به‌صورت مرتب افزایش‌یافته است، درحالی‌که درآمدهای آن متناسب با آن رشد نکرده و این مساله سبب شده تا شهرداری هرسال به سمت محدودیت‌های بیشتری حرکت کند.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: با توجه به محدودیت منابع، اولویت‌بندی خوبی در مجموعه مدیریت شهری برای تکمیل پروژه‌ها انجام‌گرفته است.

 

وی با بیان اینکه پروژه پیاده راه آیت الله مرعشی نجفی(ره) طبق زمان‌بندی خود پیشرفت داشته و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد، ابراز کرد: پروژه تقاطع شهدای روحانیت از زمان بدی خود عقب‌افتاده است و پروژه زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی نیز در مجموع وضعیت مطلوبی دارد.

 

محرری با اشاره به اهمیت پروژه سرمایه‌گذاری مشارکتی چهارسو، افزود: برای نخستین بار در هسته مرکزی شهر و با مشارکت بخش خصوصی۳۹۰ سلول پارکینگ در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت و این پروژه نیز به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

 

وی ادامه داد: سیاست و اولویت شورای اسلامی شهر قم بر تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام است و در کنار آن ممکن است برخی پروژه‌های اولویت‌دار نیز در محلات کمتر برخوردار آغاز شود.

نظری / قم

کدخبر: 755381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟