جلسه رؤسای قطب ۲ آموزش وپرورش استان مازندران در بابلسر برگزار شد
به گزارش رکنا از مازندران؛  با حضور علی دهقان معاون آموزش متوسطه اداره کل و مدیران آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق بابلسر، بابل، آمل، بلده، بهنمیر، بندپی شرقی، بندپی غربی، فریدونکنار و لاریجان در سالن جلسات آموزش و پرورش شهرستان بابلسر برگزار شد.
 

در این جلسه در خصوص چالش های موجود در حوزه نیروی انسانی و راهکارهای برون رفت از آن و همچنین موضوع چالش های ایجاد شده توسط زیست بوم جدید( فضای مجازی ) و بازگشت به حالت عادی تعلیم و تربیت بحث و تبادل نظر شده و راهکارهای مد نظر اعضا ارائه شد.

علی دهقان ضمن ارائه راهکارهای خود در رابطه با آموزش نیروی انسانی بر ضرورت آموزش معلمین برای رسیدن به وضعیت مطلوب آموزشی تاکید کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران افزود: باید نگاه آموزش و پرورش به تقویت صلاحیت حرفه ای معلمان باشد و دانش سازمانی مدیران مدارس بالا برود تا شاهد مشکلات سازمانی در مدارس نباشیم.

دهقان ضمن تقدیر از مدیران شهرستان ها و مناطق گفت باید مسائل آموزش و پرورش را در داخل سازمان حل کنیم .

در ابتدای این جلسه نیز رضا شفیع زاده سماکوش مدیر آموزش وپرورش شهرستان بابلسر از زحمات مدیرانی که در جلسه حاضر بودند تقدیر نموده و بیان کرد: باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به وضعیت مطلوب در آموزش وپرورش انجام دهیم تا مسائل و مشکلات فعلی برطرف شود.

مازندران/ صدیقه عباسی نیک

 

کدخبر: 765927 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟