تدوین کتاب زندگینامه شهیده فاطمه اسدی در کردستان

 

به گزارش رکنا از کردستان؛ زهره رسولی، مدیر دفتر نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار کردستان از شروع به کار مراحل مصاحبه، تدوین و انتشار کتاب زندگینامه  شهیده فاطمه اسدی خبر داد. 

 

 زهره رسولی همراه با نویسندگان کتاب زندگینامه شهیده فاطمه اسدی ضمن دیدار و تقدیر از کشور محمودی دختر شهیده فاطمه اسدی، بیان داشت : حماسه سازی ، شجاعت و ایثار زنان دلاور کرد در سال های سلطه نامشروع گروهک ها در تاریخ حک شده و تا ابد ماندگار است ، زنانی که به عنوان مادر ، همسر شجاعانه در کنار همسران و فرزندان خود ایستادند و از کیان خانواده و ارزش های اسلامی خود دفاع کردند و به حق در ادای دین خود نسبت به اسلام و انقلاب از هیچ گونه ایثار و امداد مادی و معنوی استنکاف نورزیدند . 

رسولی بیان داشت : امروز بانوان شهیده ای مانند " فاطمه اسدی " و سایر زنان شهیده و زنان ایثارگر استان می توانند به عنوان الگوهایی در جامعه معاصر ، در تعالی نسل ها و عصرها موثر باشند ؛ و در عصر حاضر والاترین شیوه تکریم از آنان نشان دادن منزلت و تبیین مجاهدت و جانفشانی های آنان است . 

لذا بدین منظور اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس  کردستان  برآن شد که کتاب زندگینامه شهیده فاطمه اسدی را تدوین و منتشر نماید .

 

عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 763918 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟