شهید شیخ شعاعی از روحانیون اثرگذار بود

به گزارش رکنا از قم، حجت الاسلام شیرازی، در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و سی و پنجمین سالگرد شهادت سردار حجت الاسلام محمد شیخ شعاعی که جمعه شب در مجتمع امام خمینی (ره) قم برگزار شد، با اشاره به شخصیت شهید شیخ شعاعی گفت: این شهید در دوران طاغوت طلبه شد و همان موقع در مدرسه کرمانی‌ها هم مدرسه‌ای بودیم، این شهید در میان همۀ طلبه‌های مدرسه ممتاز و اهل شب زنده داری و تهجد بود و غیبت از زبان او شنیده نمی‌شد.

 

 

 

وی گفت: همه او را به عنوان یک انسان مومن وارسته و معتقد به خدا می‌دانستند و شهید شیخ شعاعی یک انسان خودساخته بود و وقتی در جبهه نیز حاضر شد به عنوان یک روحانی اثرگذار بین نیرو‌ها شناخته شده بود.

 

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به این که آن موقع نیروی حاج قاسم بودم، گفت: شهید شیخ شعاعی از روحانیون اثرگذار رتبه بالا و الگو برای همه رزمندگان بود.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ضمن اشاره به حضور رزمی تبلیغی شهید شیخ شعاعی در دفاع مقدس می گوید: شهید در گردان خط شکن و غواص در کربلای ۴ بود که در جزیره ام الرصاص به شهادت رسید.

 

وی با اشاره به این که حاج قاسم خودش را وامدار شهدای لشکر ثارالله می‌دانست، گفت: این شهید در نامه‌ای برای شهدای لشکر ثارالله می‌نویسد، قاسم با شما قاسم شد و این نگاه یک نگاه عمیق اعتقادی است.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، حاج قاسم را قدردان شهدا و خانواده شهدا دانست و گفت: حاج قاسم بعد از هر عملیات با خانواده شهدا ارتباط برقرار می‌کرد، ارتباط حاج قاسم با خانواده شهدا طرفینی بود و هرگاه حاج قاسم به دیدن خانواده شهدا می‌رفت، فرزندان شهدا حس می‌کردند پدرشان به منزل آمده است.

نظری / قم

کدخبر: 762436 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟