ولایتمداری اساس مکتب فاطمی است

به گزارش رکنا از قم، حجت السلام والمسلمین ذوالنوری ولایت مداری حضرت زهرا (س) را الگویی برای مسلمانان ذکر کرد و گفت: شالوده مکتب فاطمی ولایت مداری و اخلاص است.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) انسان کاملی بود وبرای هر زن ومردی الگو و اسوه است گفت: آن حضرت  همچنین الگو ویژه و ممتازی برای خانم ها در زمینه مادری وهمسرداری است. 

وی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: دی ماه یادآور خاطرات تلخ وشیرین برای مردم است، از طرفی شهادت حضرت زهرا(س) ودومین سالگرد سردار جهان اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و از طرف دیگر دهه بصیرت است. 

ذوالنوری تاکید کرد: حسن مطلع این دهه مبارک، 9 دی  یادآور بصیرت مردم و حسن ختام آن 19 دی که نقطه عطف انقلاب اسلامی است. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه 9 دی را مردم خلق کردند و از ابعاد آن باخبر بودند، افزود: مردم در ۹ دیماه با بصیرت خود فتنه را از بین بردند و نقشه دشمنان را خنثی کردند‌. 

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: مردم قم نیز در 19 دی هزینه دادند و جریان انقلاب به حرکت درآمد و حرکت آن متوقف نشد و با ایجاد چله های زنجیره ای باعث  پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57شد‌‌ .

ذوالنوری تصریح کرد: به عبارت دیگر پیروزی انقلاب اسلامی مرهون قیام 19 دی مردم قم در سال ۴۲ است که جریان انقلاب را پیش برد و به پیروزی کشاند.

وی در پایان سخنان خود به جایگاه شهید سلیمانی و شهادت سردار دلها اشاره کرد و گفت: با گذشت زمان و روشن شدن  ابعاد توطئه دشمن ، عظمت و بزرگی نقش شهید حاج قاسم سلیمانی و شهیدان مدافع حرم آشکار خواهد شد‌‌ .

نظری / قم

کدخبر: 760156 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟