استاندار کردستان: معیار اصلی انتصاب مدیران، علاوه بر تخصص و تعهد، فسادستیزی است

به گزارش رکنا از کردستان؛ اسماعیل زارعی‌کوشا در نشست با شماری از فرزندان شهدای استان کردستان، اظهار کرد: کار کردن در کردستان ویژگی‌های خاص خود را دارد و ما تلاش می‌کنیم که در یک فضای آرام و به دور از هرگونه تنش زمینه برای رشد و توسعه پایدار این استان فراهم شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه پرورش نیروهای انقلابی و ارزشی در این استان مورد غفلت واقع شده است، یادآور شد: یکی از اولویت‌های ما در استان کردستان فراهم کردن زمینه برای رشد و ارتقاء نیروهای جوان و انقلابی است.

زارعی‌کوشا ضمن تاکید بر لزوم بهره‌مندی از تمامی ظرفیت نیروهای نخبه و انقلابی در استان کردستان، افزود: در راستای همین سیاست کاری تلاش می‌کنیم که تمامی تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها در سایه مشورت و خرد جمعی صورت گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت تحول مدیریتی در استان گفت: تغییرات مدیریتی دارای یک فرایند مشخصی است و طی کردن این فرایند هم نیازمند زمان است و ما باید حتما این فرایندهای اداری را در جریان تغییرات مدیریتی در استان کردستان طی کنیم.

استاندار کردستان معیار اصلی انتصاب و به کارگیری مدیران را علاوه بر تخصص و تعهد، فسادستیزی عنوان کرد و افزود: ما در تمامی تغییرات صورت گرفته روی مسئله فسادستیزی تاکید داریم و تا زمانی که به جمع‌بندی و حجت عقلانی نرسیم، انتصابی صورت نمی‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای مظلوم کردستان، گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باعث افتخار ماست و خود نیز در این مسیر از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

زارعی‌کوشا ضمن دعوت از نخبگان استان به ویژه فرزندان شهدا و ایثارگران برای کمک به دولت در راستای تسریع در روند توسعه کردستان، گفت: امیدواریم که از این پس در نشست‌های مختلف بتوانیم از نظرات شما عزیزان استفاده کنیم.

در این نشست شماری از فرزندان شهید استان کردستان، به بیان دیدگاه‌های خود و مسائل و مشکلات شهرستان‌های مختلف این استان پرداختند.

عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 759927 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟