ورود ۲ شهید گلگون کفن دوران دفاع مقدس به کردستان

به گزارش رکنا از کردستان؛ همزمان با ایام سوگواری حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س) و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، استان کردستان میزبان پیکر مطهر دو شهید گلگون‌کفن دفاع مقدس؛ شهید توفیق احمدی و شهید گمنام است.

در همین راستا؛ هم‌اکنون با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی ومسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدای کردستان مراسم استقبال از پیکر این دو شهید گرانقدر در پلیس راه سنندج-کرمانشاه برگزار شد.

سردار ذبیح‌‌الله مالکی،مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در حاشیه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت:همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و شهید حاج قاسم سلیمانی پیکر 2شهید در این استان تشییع و تدفین می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز مراسم استقبال از این دو شهید والامقام به خوبی انجام شد، افزود: امشب نیز مراسم وداع با شهدا در حسینیه سنندج برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان گفت: مراسم تشییع مردمی پیکر این شهدا فردا پنجشنبه ساعت 9 صبح از جلوی مسجد جامع تا میدان انقلاب سنندج برگزارو پس از آن شهید توفیق احمدی به سقز و شهید گمنام به صدا و سیمای استان کردستان برای تدفین اعزام خواهند شد.

سردار مالکی از همه مردم استان کردستان برای حضور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم تشییع این شهدا دعوت کرد و یادآور شد: امیدوارم بتوانیم مراسم باشکوهی برگزار کنیم.

 

عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 759118 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟