گره گشایی از کار مردم اولویت کار مدیران باشد

به گزارش رکنا از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد حسینی خراسانی در جلسه شورای اداری استان سمنان با بیان اهمیت خدمت صادقانه به مردم گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان در خدمت به مردم، رفع موانع و چالش‌های اقتصادی کوتاهی نکنند.

 وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گفت: بزرگداشت شهید سلیمانی در واقع گرامیداشت ارزش‌های انسانی و پیمودن راه و مکتب این شهید بزرگوار است.

استاندار سمنان هم در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی ، وضعیت استان در بخش‌های مختلف صنعتی، معدنی ، کشاورزی ، راه ، گردشگری و دانشگاهی را تشریح کرد و گفت: استان سمنان به لحاظ وحدت و  انسجام در کشور نمونه است.

سیدمحمدرضا هاشمی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست با جدیت پیگیر مصوبات سفر رییس جمهور به استان و جذب اعتبارات باشند.

استاندار با بیان اینکه مردم استان نباید دغدغه‌ای به لحاظ سوخت و تامین دارو داشته باشند گفت: تامین سوخت، آرد و اقلام دارویی در روستا‌های استان در اولویت است و همه روستا‌هایی که سوخت‌رسانی می‌شوند باید مشکلاتشان برطرف شود.

حجت الاسلام علی‌اکبر رشیدزاده مدیرکل بازرسی استان سمنان نیز در جلسه شوری اداری استان،  اصلاح نظام برنامه ریزی با هدف مساله‌محوری و رصد ورفع چالش ها، صیانت از مدیران پاک دست و توجه ویژه به رفع موانع تولید و حمایت و اقدامات پیشگیرانه برای ارتقا سلامت اداری در الویت این نهاد نظارتی است.

عباس قندالی مدیرکل ثبت احوال استان سمنان هم در این نشست عنوان کرد: پایگاه اطلاعات جمعیت کشور تاکنون ۱۱۴ میلیون اطلاعات را ذخیره و به روز رسانی کرده است و توان ارائه یک میلیارد شماره ملی توسط این پایگاه وجود دارد.

در این جلسه کامران قدس سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای پیشگیری از سویه جدید ویروس کرونا گفت: ۸۶ درصد تزریق دز دوم واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه انجام شد و ایمنی کامل با تزریق دز سوم و چهارم شکل می‌گیرد.

دکتر شیبانی رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هم با ارائه گزارشی از وضعیت ابتلا و واکسیناسیون کرونا در مجموعه تحت پوشش گفت: تا کنون ۸۲ درصد نوبت دوم و ۴۶ درصد نوبت سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

 

کدخبر: 758188 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟