تجهیز ۲۰ خانه ورزش روستایی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛  این خانه‌های ورزشی با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان به همت هیات ورزش‌های روستایی و اداره کل ورزش وجوانان تجهیز و در اختیار علاقه‌مندان به ورزش قرار گرفت.

سجاد انوشیروانی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ روستا در سطح استان اردبیل به وسایل و امکانات ورزشی مجهز شده اند بر تلاش در جهت استفاده مناسب از این تجهیزات و شناسایی پتانسیل‌های ورزشی در روستا‌ها تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه سعی کردیم تخصیص تجهیزات و توزیع امکانات با نگاه عدالت محور انجام‌گیرد گفت: تامین تجهیزات خانه‌های ورزش روستایی حداقل‌ترین درخواست مردم و اهالی روستا‌های استان است و ما موظف به تامین این تجهیزات هستیم و جز سیاست‌های ورزش و جوانان است و تا پایان سال نیز تلاش میکنیم روستا‌های دیگری نیز به امکانات ورزشی تجهیز شود.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل بااشاره به افتخار آفرینی ورزشکاران روستایی در عرصه‌های ملی و بین المللی از دهیاران روستا‌های استان تقاضا کرد که این تجهیزات در روستا‌ها مورد استفاده قرار گیرد و برنامه‌های متنوع ورزشی با همکاری هیات‌ها برای ایجاد علاقه و انگیزه در بین جوانان برگزار شود.

ارتقای جایگاه ورزش روستایی استان از رتبه ۲۵ به رتبه ۷

در ادامه این مراسم رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اردبیل به ارتقای جایگاه ورزش روستایی استان از رتبه ۲۵ به رتبه ۷ کشور صعود کرده است و تلاش می‌کنیم برنامه ابلاغ شده از سوی فدراسیون و اداره کل اجرا و به اهداف پیش رو برسیم.

تقی زاده با اشاره به اینکه در روستا المپیاد ورزش دختران روستایی و المپیاد خانه‌های روستایی رو داشتیم افزود: با حمایت فدراسیون و همکاری مدیرکل استان کار‌های مناسبی در ورزش روستایی انجام گرفته است و دست تمامی عزیزانی را که می‌توانند به عنوان اسپانسر حامی ورزش روستایی باشند را به گرمی می‌فشاریم و آماده هستیم با حمایت این عزیزان در ارتقای جایگاه ورزش روستایی بیش از پیش تلاش کنیم.

 

کدخبر: 757595 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟