مردم ایران به گفته شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ملت امام حسین و ملت شهادت هستند

به گزارش رکنا قزوین،سرهنگ پاسدار الماس پویامنش معاونت فرهنگی سپاه صاحب الامر(عج) در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی که به همت حوزه امام خامنه ای شینقر در مسجد محمدیه شینقر برگزار گردید، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت حماسه ۹ دی و شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: هر کجا دشمنان در پی ایجاد فتنه و انتقام از جمهوری اسلامی ایران بودند مردم ولایت مدار و شهید پرور به میدان آمدند و پشتیبانی خود از ولایت مطلقه فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیدند.

در ادامه سرهنگ پویامنش به نقش مردم در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اشاره کردند و از مردن شریف خواستند در فتنه ها مواظب جبهه فریبنده دشمن باشند و از اعتقادات و ارزشهای خود دفاع کنند.

وی افزود: دشمنان ما را با کشورهایی همچون افغانستان، پاکستان و عراق اشتباه گرفته اند و گمان می کنند می توانند برای ما برنامه ریزی کنند تا بتوانند بمب های خود را برسر مردم شریف ایران بریزند.

پویامنش در پایان تاکید کرد: تدبیر و بصیرت مردی بزرگوار از سلاله پیامبر بزرگ اسلام(ص) که با روشنگری خودش بر همگان فهماند که ما بنیانگذار پایه های حکومت مردم سالاری دینی هستیم، تهدیدها و هجمه های موجود بر علیه جمهوری اسلامی را تبدیل به فرصتی برای رویش های انقلاب کرده است.

 

کدخبر: 757542 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟