مراسم گرامیداشت حماسه ٩ دی درگلستان برگزارشد

به گزارش رکنااز گرگان.معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: حماسه بزرگ و حضور به یادماندنی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی، این تجمع را به رویدادی بزرگ و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل کرد.

 

حسینی اظهار داشت: حضور حماسی مردم در این راهپیمایی گسترده نشان دهنده بینش عمیق ایرانیان و احساس مسوولیت آن ها در بزنگاه های حساس تاریخ انقلاب اسلامی بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اضافه کرد: بصیرت مردم، ولایت مداری و حضور به موقع آنها در صحنه درس های بزرگ ۹ دی است که باید از آن عبرت گرفت.

حسینی با بیان اینکه مردم گلستان یک روز قبل از ۹ دی به صحنه آمدند، افزود: این حضور مردم استان نشان از ولایت مداری آنها است.

وی گفت: در ماجرای فتنه برخی عوام و حتی خواص جامعه دچار لغزش شدند که خاصیت فتنه است اما با سعه صدر و هدایت رهبر معظم انقلاب موفق شدند توده مردم را از بدخواهان نظام جدا کنند.

حسینی اضافه کرد: هر چند ممکن است مردم در برخی مسائل اختلاف نظر داشته باشند ولی در اصل نظام، ولایت پذیری و ادامه دادن راه شهدا هم عقیده هستند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: ملت ایران وقتی دیدند بی شرمانه به بهانه تقلب به امام حسین (ع)، رهبری و همه آرمان های آنها توهین می شود دیگر طاقت نیاوردند و به میدان آمده و بساط فتنه ای که چهره خود را عیان کرده بود برچیدند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها افزود: شهید سلیمانی وقتی در فتنه ۸۸ و فتنه کوی دانشگاه مواجه شد با نوشتن نامه به خواصی که دچار لغزش شده بودند روشنگری کرده و هشدار دادند.

حسینی بیان کرد: فتنه گران با شعار تقلب و مظلوم نمایی در ابتدا به میدان آمدند اما در ادامه اصل نظام اسلام و همه مقدسات را نشانه گرفتند.

وی شدت گرفتن تحریم ها علیه ایران را از نتایج فتنه ۸۸ خواند و افزود: رییس جمهور آمریکا به طور علنی اعلام کرد ما بعد از حوادث ۹ دی مطمئن شدیم بین مردم و حتی مسئولان شکاف وجود دارد و تصمیم به تشدیدکردن تحریم ها بعد از آن واقعه گرفته شد.

 

کدخبر: 757036 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟