۲۰ میلیارد تومان اعتبار  برای صدور دامدار کارت در گلستان

به گزارش خبرنگار رکنا، رحمت الله سمیعی شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حمایت از دامداران در سطح استان و به منظور تامین منابع لازم برای بخشی از نیازها در زمینه تهیه و خرید علوفه و سرمایه در گردش دامداران، دامدار کارت طراحی شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گلستان افزود: مقرر شده که از روز سه شنبه این طرح در سطح استان به اجرا در بیاید که امروز، اولین کارت برای دامداران صادر شد.

وی گفت: سقف اعتبارات که برای دامداران پیش بینی شده حدود ۵۰ میلیون تومان است که در قالب کارت‌های ۱۰، ۲۰ و ۵۰ میلیون به دامداران عرضه می شود.

سمیعی ادامه داد: سود تسهیلاتی که برای این بخش در نظر گرفته شده است ۱۱ درصد بوده و تا سقف ۲۰ میلیارد تومان در سطح استان تامین منابع شده است.

وی با بیان اینکه به دنبال افزایش این منابع هستیم، اضافه کرد: دامداران می‌توانند با مراجعه به سامانه و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها ثبت نام کرده تا بتوانند از این کارت ها استفاده کنند.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گلستان عنوان کرد: دامداران بعد از دریافت کارت می‌توانند از محل تعاونی های دامداران یا تشکل هایی که امکان تامین علوفه دارند و یا کارخانجات توزیع علوفه در سطح استان، علوفه مورد نیاز خود را تامین کنند.

 

کدخبر: 756618 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟