بازدید معاون رییس‌جمهور از شیرخوارگاه صدف قم

به گزارش رکنا از قم، در این دیدار علیرضا محمدی سرپرست معاونت اجتماعی بهزیستی استان قم، ضمن تشریح خدمات مرکز و فرایند پذیرش، نگهداری و ترخیص نوزادان و ایتام ارجاعی به این مرکز، مشکلات موجود را هم به تفصیل بیان کرد.

معاون رییس‌جمهور پس از بازدید از بخش‌های گوناگون این مرکز از خدمات کارکنان، کارشناسان، مددکاران، پرستاران، مراقبان و مربیان مرکز مذکور به ویژه در ایام شیوع کرونا تقدیر و سپاسگزاری کرد.

وی با اشاره به فرسوده بودن ساختمان مرکز و ضرورت احداث ساختمانی با استانداردهای لازم و استحکام بنا و پیش‌بینی‌های فنی و پیگیری‌های مکرر استان برای تامین اعتبار مذکور قول مساعد داد؛ موضوع را پیگیری کند و تدابیری اتخاذ شود تا با مشارکت خیرین و اعتبارات دولتی در اسرع وقت ساختمان شیرخوارگاه قم بازسازی شود. 

وی با اشاره به نارضایتی برخی کارکنان از تبعیض در پرداختی پرسنل بهزیستی به خصوص در زمینه نداشتن سختی کار و فوق‌العاده ویژه بیشتر کارکنان بهزیستی، قول مساعد داد که موضوع را از طریق سازمان امور اداری و استخدامی پیگیری کند.

همچنین معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده، در سفر به قم با سیده زهره برقعی مدیر جامعه‌الزهرا(س) دیدار و گفت‌وگو و از شرکت دانش‌بنیان ایستا وطن قم بازدید و با مسئولان آن گفت‌وگو کرد.  

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور در قالب سیزدهمین سفر استانی دولت سیزدهم امروز به شهر مقدس قم سفر کرده است و در بدو ورود بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) را زیارت کرد.  

آیین رسمی استقبال از آیت‌الله رییسی در بدو ورود وی به شهر مقدس قم، با حضور سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران و شماری دیگر از مسئولان ارشد استان در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

به گزارش ایرنا، شرکت در جلسه شورای اداری، نشست با قشرهای گوناگون مردم، نشست خبری، بازدید از طرح‌های عمرانی، دیدار و گفت‌وگو با شماری از مراجع تقلید و چندین برنامه دیگر از جمله برنامه‌های سفر رییس‌جمهور به قم اعلام شده است.

سفر هیات دولت در روز پنجشنبه (امروز) اختصاص به مسایل استان قم دارد و موضوع‌هایی همچون اشتغال، آب، مسکن و مسایل اجتماعی و شهری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وزیران جهاد کشاورزی؛ امور اقتصادی و دارایی؛ فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ صنعت، معدن و تجارت؛  میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی؛ راه و شهرسازی و نیز انسیه خزعلی معاون رییس‌جمهوری در امور زنان و خانواده؛ رییس‌جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند و قرار است در برنامه‌های مختلفی مانند بازدید از طرح‌های عمرانی حضور یابند.            

نظری/ قم

 

کدخبر: 756958 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟